زاکانی:

امروز در شرایطی سخت‌تر از دوران دفاع مقدس قرار داریم

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ با همه سختی‌هایی که داشت در مقایسه با دوران امروز چیزی نیست، این دوره، دوره جهاد اکبر است.
کد خبر: ۲۵۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ - 08September 2017

امروز در شرایطی سخت‌تر از دوران دفاع مقدس قرار داریمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه الزهرا(س) در آستانه عید بزرگ ولایت و امامت با حضور خانواده شهدا و ایثارگران شامگاه پنجشنبه 16 شهریورماه در پارک مریم کوی سازمان برنامه برگزار شد.

در این مراسم علیرضا زاکانی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان خاطره‌ای از شهید قاسم اصغری و جانفشانی او در راه دفاع از دین و انقلاب گفت: گاهی به ما می‌گویند تا کجا می‌خواهید پای انقلاب اسلامی بایستید، ما می‌گوییم تا جایی که زنده هستیم.

وی افزود: قاسم اصغری شهیدی بود که با وجود داشتن زن و فرزند جان خودش را فدای راه خدا کرد و این پیام را رساند که تا زمانی که هستیم وظیفه داریم در میدان باشیم.

زاکانی با اشاره به قرار گرفتن در دورانی سخت و تاثیرگذار تصریح کرد: جنگ با همه سختی‌هایی که داشت در مقایسه با دوران امروز چیزی نیست. مقام معظم رهبری فرمودند دوران دفاع مقدس در برابر شرایط امروز هیچ است. ایشان فرمودند که دوران قبل از انقلاب با وجود فشار رژیم شاهنشاهی و دستگیری‌ها و شکنجه‌های انقلابیون در مقابل شرایط امروز راحت‌تر بود. این دوره، دوره جهاد اکبر است.

رزمنده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: افق روشنی پیش روی ما قرار دارد. خوشبختانه کشور ما از امنیت خوبی برخورار است و اگرچه کشورهای اطراف در آتش می‌سوزند؛ اما جوهره وجودی مردم ما و رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری باعث ایجاد امنیت در کشور شده است.

در پایان مراسم از خانواده شهدای دفاع مقدس منطقه و خانواده شهید مدافع حرم «حسین معزغلامی» اولین شهید مدافع حرم سال 96 تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار