در همایشی یک روزه؛

راه‌های افزایش نشاط ویژه فرزندان و همسران شهدا بررسی می‌شود

همایش راه‌های افزایش شادکامی و نشاط فرزندان و همسران شهدا 28 شهریور ماه در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی رفاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ - 18September 2017
راه‌های افزایش نشاط ویژه فرزندان و همسران شهدا بررسی می‌شود
به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، همایش راه‌های افزایش شادکامی و نشاط ویژه فرزندان و همسران مکرم شهدا سه‌شنبه 28 شهریور ماه 96 در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی رفاه برگزار می‌شود.
 
در این همایش که به همت کمیته بانوان کانون همبستگی فرزندان شاهد برگزار می‌شود، به موضوعاتی همچون آسیب شناسی نشاط در خانواده، سبک زندگی شاد با تأکید بر فرهنگ اسلامی، راه‌های افزایش نشاط در سالمندی و مبانی ارزش‌های شادی و نشاط در خانواده توسط محمود گلزاری استاد مشاوره و روانشناسی و موضوعات مربوط به تاثیر طب سنتی بر نشاط و شادی توسط غلامعلی رحیمی خواه فوق تخصص طب سنتی و طب سوزنی پرداخته می‌شود.

همچنین در این همایش، برنامه‌های کمیته بانوان کانون همبستگی فرزندان شاهد در حوزه‌های مشاور و روانشناسی، اردویی سیاحتی و زیارتی و توانمندسازی و خوداتکایی، به بانوان شاهد معرفی و رسماً اجرای آنها آغاز می‌شود. این همایش 28 شهریورماه از ساعت 14:30 الی 18:30 در مجتمع فرهنگی رفاه واقع در میدان بهارستان، ابتدای خیابان مردم، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها