اعزام گروه های جهادی طلاب به مناطق محروم کرمان

مدیرکل اوقاف استان کرمان گفت: 180 روحانی با هدف ترویج دین و سیره نبوی به مناطق محروم و امامزاده های استان کرمان اعزام می شوند.
کد خبر: ۲۵۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ - 22September 2017
اعزام گروه های جهادی طلاب به مناطق محروم کرمانبه گزارش دفاع پرس از کرمان، مدیرکل اوقاف استان کرمان در همایش آموزشی و تخصصی ویژه مبلغان اعزامی استان کرمان اظهار داشت: 180 روحانی با هدف ترویج دین و سیره نبوی به مناطق محروم و امامزاده های استان کرمان اعزام خواهند شد .

حجت‌الاسلام‌ قاسمی زاده افزود: برگزاری نماز جماعت، سخنرانی و خیمه‌های معرفت و ترویج فرهنگ حسنه وقف در بین مردم از مهمترین برنامه های مبلغان در این ایام است.

وی ادامه داد: تجمع بزرگ «لبیک یا حسین (ع)» روز شنبه دوم محرم در امامزاده محمد کرمان، همایش نوجوانان حسینی ششم محرم، شیرخوارگان حسینی هشتم محرم، روز تاسوعا و عاشورا، شام غریبان و برگزاری همایش رهروان حسینی 12 محرم از دیگر برنامه‌های مهم این دوره است که در سراسر استان کرمان برگزار خواهد شد.

در ادامه  معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان اظهار داشت: اداره اوقاف در ایام محرم و سفر برنامه‌های متنوعی دارد، هدف از اعزام مبلغ، بصیرت عاشورایی، ترویج فرهنگ بصیرت، شهادت‌طلبی و عزت‌خواهی است.

«سید رضا فاطمی» هدف دوم را مدیریت و اجرای صحیح نیات و استفاده از ظرفیت روحانیون عنوان کرد وافزود: یکی از این برنامه‌ها اعزام مبلغان به مناطق سخت و هدف دیگر جذب حداکثری مردم به بقاع متبرکه است.

فاطمی با اشاره به برنامه ریزی و ایجاد بستر مناسب برای مشارکت مردم در برنامه‌های فرهنگی متذکر شد: معمولاً جمعیت خاکستری کمتر در مساجد حضور می‌یابند، اما همین قشر به امامزادگان می‌روند و ما تلاش داریم که این جمعیت را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار