فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

دفاع مقدس ما با فرهنگ عاشورا، ایثار و شهادت آمیخته شده بود

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در دوران هشت ساله دفاع مقدس با فرهنگ عاشورا و ایثار و شهادت دفاع کردیم و استکبار جهانی را به زانو درآوردیم.
کد خبر: ۲۵۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ - 22September 2017
دوران 8ساله دفاع مقدس را با فرهنگ عاشورا، ایثار و شهادت دفاع کردیمبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به تقارن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن این دو مناسبت بزرگ به ما می‌آموزد که در دوران هشت ساله دفاع مقدس با فرهنگ عاشورا و ایثار و شهادت دفاع کردیم و استکبار جهانی را به زانو درآوردیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرافزود: امروز در اولین روز محرم و آغاز هفته دفاع مقدس در کنار آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس رژه نیروهای مسلح با حضور همه اقشار مردم در حالی برگزار می شود که نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدارتر از گذشته می‌درخشد.

رزمجو افزود: رئیس جمهور آمریکا امروز گیج شده است و نمی‌داند چه کلماتی از زبانش بیرون می‌آید اما آقای ترامپ وحشی بداند مردم همیشه در صحنه استان بوشهر و نیروهای مستقر در استان تحت فرماندهی مقام معظم رهبری آماده پاسخ‌گویی به هر تهدیدی از سوی دشمنان اسلام است.

عضو شورای تامین استان بوشهر عنوان کرد: بخشی از نیروهای مسلح امروز در میدان رژه جمع شده‌اند در حالی که لشکرهایی وجود دارند که ترامپ هیچ وقت به آمار و ارقام توان نظامی جمهوری اسلامی ایران دسترسی پیدا نخواهد کرد و روز به روز به توان نیروهای مسلح افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار