مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

انقلاب شکوهمند اسلامی تداوم "نهضت حسینی" است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی در واقع تداوم نهضت حسینی است گفت : برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران کنار مرزهای رژیم اشغالگر قدس زمینه‌سازی جهانی شدن اسلام است.
کد خبر: ۲۵۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵ - 22September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری امشب در مراسم گرامیداشت ابوشهدا مرحوم حجت الاسلام قائمی و شهدای منطقه طول لات و آزارکی رودسر اظهار داشت: برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌همراه پرچم کشورها و گروه‌های مقاومت در کنار مرزهای رژیم صهیونیستی زمینه‌سازی جهانی شدن اسلام است.

وی اعلام کرد: امروز به برکت خون‌های پاک شهدا انقلاب ما به تمامی جهان صادر شده و یکی از نشانه‌های آن عزاداری ماه محرم در کشورهای اروپایی و حتی آمریکاست و این صدا از کربلای ایران به آنجا رسیده که این ثمره خون شهداست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه شهدای ما برای بقای دین و ولایت تا پای جان ایستادگی کردند افزود: امروز در قبال خون‌های پاک شهدا وظیفه داریم از آرمان‌های آنان دفاع کرده و راه آن‌ها را ادامه دهیم.

تسخیری با بیان اینکه بعضی‌ها می‌گویند چرا باید انقلاب‌مان را به جهان صادر کنیم اعلام داشت: این وعده الهی و فرموده امام راحل است زیرا ما می‌خواهیم جهان را اسلامی کنیم و رهبری آن نیز با امام عصر(عج) است.

وی تصریح کرد: مهندسی این راه هم مشخص و ترسیم شده است و فلان رییس جمهور، نخست وزیر، وکیل یا هر کس دیگری حق تغییر این مسیر را ندارد و این را دشمنان ما هم به‌خوبی فهمیده و در مقابل ما ایستاده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان افزود: دشمنان وقتی متوجه صدور انقلاب و جهانی شدن اسلام از سوی جمهوری اسلامی ایران شدند با تمام قدرت مقابل ما ایستادند و یاوه‌گویی‌های چند روز اخیر ترامپ در سازمان ملل به همین دلیل است.

وی با اشاره به تشابه انقلاب شکوهمند اسلامی با قیام عاشورای امام حسین (ع) بیان کرد: تشابه انقلاب ما با نهضت عاشورا نشان می‌دهد انقلاب شکوهمند اسلامی در واقع تداوم نهضت حسینی است و این موضوع در طول هشت سال دفاع مقدس کاملا مشخص شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان گفت: شهدای ما درس ایثارگری، شجاعت، ایستادگی و نرفتن زیر بار ذلت و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمنان را به ما آموختند و امروز باید این درس آنان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

به گزارش تسنیم، شرکت کنندگان در این مراسم با نوحه خوانی و سینه‌زنی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار