اولین‌های دفاع مقدس/ 32

اظهار نگرانی آیت‌الله «اشرفی اصفهانی» درباره وضع آوارگان در زمستان

اکنون که زمستان آغاز شده و اولین برف در این منطقه شروع به باریدن کرده است، عده‌ای از برادران و خواهران شما و اطفال معصوم‌شان بدون مسکن و در زیر چادرها بدون وسایل اولیه زندگی در این سرما بسر می‌برند.
کد خبر: ۲۵۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ - 24September 2017

اظهار نگرانی آیت الله «اشرفی اصفهانی» از وضع آوارگان در زمستانبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس،‌ در رابطه با ریزش اولین برف زمستانی و آغاز فصل سرما در کرمانشاه و با توجه به وضع آوارگان جنگ که در این موقعیت در زیر چادرهای بسر می بردند و نیاز مبرمی که این توده کثیر به اماکن مناسب مسکونی و گرم دارند، اطلاعیه ای از سوی آیت الله اشرفی اصفهانی امام جمعه کرمانشاه منتشر شد.

در اطلاعیه مزبور از عموم ملت ایران خواسته شده در حد توانایی به کمک آنان بپردازند و با تامین مسکن و پوشاک گرم آنها را از خطرات سرما رهایی بخشند. در بخشی از این اطلاعیه آمده است:

اکنون که زمستان آغاز شده و اولین برف در این منطقه شروع به باریدن کرده است، عده ای از برادران و خواهران شما و اطفال معصوم شان بدون مسکن و در زیر چادرها بدون وسایل اولیه زندگی در این سرما بسر می برند. در این موقعیت هر فرد مسلمان موظف است در حدود توانایی خود به حکم وظیفه الهی و انسانی به آوارگان کمک کند و از خطر سرما آن ها را از جهت مسکن و گرم کن نجات دهد. کوتاهی در این امر الهی مسئولیت و عقوبت اخروی دارد.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار