برگزاری مراسم شب شعر و خاطره‌گویی رزمندگان در زاهدان

مراسم شب شعر و خاطره‌گویی رزمندگان در هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از جانبازان، ایثارگران، فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ - 26September 2017
مجلس شب شعر و خاطره گویی رزمندگان در زاهدان برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، مراسم شب شعر و خاطره‌گویی رزمندگان در هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از جانبازان، ایثارگران، فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در محل مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی زاهدان برگزار شد.

سردار «غلام نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در این زمینه اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: این جنگ آنقدر حرف گفتنی دارد که اگر هر 10 سال هنرمندان و افراد با ابتکار بنشینند و کار کنند باز هم حرف برای گفتن زیاد است.

سردار کوهکن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا دفاع ما مقدس می‌نامند، افزود: مقام معظم رهبری در این باره بیان می‌کنند: «ما در تمام مراحل جنگ چه عملیات‌های نظامی داخل جبهه و یا خارج جبهه و چه در برخورد با اسرا و چه در تبلیغات ارزش‌ها و اخلاق انسانی را رعایت می‌کردیم». در دفاع مقدس ما بود که رزمنده قمقمه آب خودش را به اسیر میداد تا سیراب شود، خلبان ما پل بغداد را منفجر نکرد چون آدم شخصی روی آن بود و با جان خودش بازی کرد و دور زد تا خلوت شود بعد پل را زد.

سردار کوهکن در ادامه بیان داشت: آن چیزی که دفاع ما رو مقدس کرد همین اعتقادات ما بود. ما چند بار با تمام قدرت ها پنجه در پنجه انداختیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار