امیری مقدم در گفت‌وگو با دفاع پرس:

رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی تجاوز پهپاد به خاک ایران باشد/ تسلیح کرانه باختری به همت فلسطینیان انجام می شود

یک کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی و اظهارات فرمانده هوافضای سپاه مبنی بر تسریع تسلیح کرانه باختری گفت: واکنش صهیونیست‌ها به اظهارات سردار حاجی‌زاده پرهیاهو و همراه با موضع‌گیری منفی خواهد بود.
کد خبر: ۲۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲ - 25August 2014

رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی تجاوز پهپاد به خاک ایران باشد/ تسلیح کرانه باختری به همت فلسطینیان انجام می شود

رضا امیری مقدم کارشناس مسائل خاورمیانه و مدیر کل سابق خاورمیانه شورای امنیت ملی, با اشاره به سرنگونی پهپاد جاسوسی اسراییلی در نزدیکی تاسیسات هستهای نطنز گفت: اسراییلیها در ادامه دشمنیهای دیرینه خود با جمهوری اسلامی ایران و در ادامه خوی تجاوزگری خود این پهپاد را با هدف شناسایی از تاسیسات هسته ای نطنز روانه خاک کشورمان کردند.

وی با اشاره به اظهارات اخیر سردار حاجی زاده فرمانده هوا و فضای سپاه پیرامون تجاوز پهپاد اسراییلی گفت: تسلیح کرانه باختری بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته است و تسریع تسلیح کرانه باختری در راستای همین فرمایش انجام میشود.

مدیر کل سابق خاورمیانه شورای امنیت ملی اظهار داشت: مسلما واکنش اسراییلیها به اظهارات سردار حاجیزاده یک موضعگیری منفی هست و مثل همیشه به هیاهو و سروصدا علیه ایران میپردازند.

امیری مقدم خاطرنشان کرد: این موضعگیری آنها مردود است؛ چراکه آنها به حریم هوایی کشور تجاوز کردند و باید خود پاسخگوی این تجاوز باشند.

وی ادامه داد: البته تسلیح کرانه باختری به معنی این است که این اقدام به همت فلسطینیان در این منطقه در برابر توسعه طلبی و تجاوزگری صهیونیسم انجام می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها