دیدار فرماندهان رده‌های مختلف عاشورا با استاندار آذربایجان‌ شرقی

فرمانده سپاه عاشورا در دیدار با استاندار جدید آذربایجان شرقی خطاب به وی گفت: هرجا به کمک سپاه نیاز داشته باشید با تمام وجود شما را یاری خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۶۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ - 07October 2017
هرجا به کمک سپاه نیاز داشته باشید با تمام وجود شما را یاری خواهیم کردبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «سرتیپ دوم پاسدار غلام‌‌عسکر کریمیان» فرمانده سپاه عاشورا در دیدار جمعی از فرماندهان رده‌‌های مختلف سپاه در استان با استاندار جدید آذربایجان‌شرقی ضمن تبریک انتصاب «مجید خدابخش» به سمت استانداری، اظهار داشت: امیدوارم استاندار جدید تحت زعامت رهبر معظم انقلاب در پیشبرد اهداف نظام موفق باشد.

وی افزود: سپاه پاسداران با جنگ‌های ترکیبی متفاوتی مواجه هست و تمام همّ خود را گذاشته تا در جنگ‌های دفاعی، امنیتی و نرم موفق عمل کند.

فرمانده سپاه عاشورا نیت اصلی از برگزاری این جلسه را اعلام آمادگی برای کمک به استاندار جدید عنوان کرد و گفت: ما شما را به تدبیر، کیاست، مدیریت و اخلاقمداری می‌شناسیم، مشی شما همواره اعتدال به معنای حقیقی کلمه بوده و امیدواریم همین مشی ادامه داشته باشد‌.

وی تصریح کرد: استاندار آذربایجان‌‌شرقی ما را به عنوان یار غار خود بداند، هرجا به کمک سپاه نیاز داشته باشید با تمام وجود شما را یاری خواهیم کرد.

سردار کریمیان با بیان اینکه ما با آقای جبارزاده نیز رابطه خوبی داشتیم و احساس می‌کنم ایشان از عملکرد سپاه رضایت داشتند، متذکر شد: هر چند سپاه قطعاً به اصول و مبانی پایبند است و روابط خود را بر اساس اصول تنظیم می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان نیز با تبریک انتصاب مجید خدابخش گفت: یکی از ویژگی‌های ایشان تسلط به قرآن و آیات الهی است.

وی افزود: سپاه امروز دارای ظرفیت‌های مهم و تاثیرگذاری دارد و می‌‌تواند برای استان و مسئولین کمک حال باشد.

حجت‌‌الاسلام کاملی‌‌فر با بیان اینکه امام فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود، اذعان داشت: ما مفتخریم که فرمانده نیروهای مسلح مرجع و ولی فقیه هستند؛ ما تحت امر چنین شخصیتی انجام وظیفه می‌کنیم.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد سپاه بیش از هر زمان دیگری آمادگی دفاع از دستاوردهای نظام را دارد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها