مسئول امور ایثارگران نیروی انتظامی:

ناجا در سال‌جاری 42 شهید برای دفاع از امنیت تقدیم کرده است/ حضور 21 هزار ایثارگر در نیروی انتظامی

سرهنگ «عبدی» گفت: نیروی انتظامی از ابتدای سال‌جاری تاکنون در جهت حفظ نظم عمومی و دفاع از امنیت و حریم مرزهای کشور 42 شهید را تقدیم انقلاب کرده است.
کد خبر: ۲۶۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵ - 09October 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، سرهنگ «یونس عبدی»، مسئول امور ایثارگران نیروی انتظامی در حاشیه سفر فرمانده نیروی انتظامی به قم اظهار داشت: پلیس از ابتدای دفاع مقدس تاکنون، 12هزار و 850 شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

وی یادآورشد: نیروی انتظامی بر اساس ضوابطی که تعریف شده، خدماتی را برای خانواده معظم این شهدا، ارائه می دهد.

عبدی همچنین با اشاره به این که در ناجا 21 هزار ایثارگر وجود دارد که به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند، گفت: 2 هزار تن نیز در نیروی انتظامی آزاده هستند که هم عنوان آزادگی و هم جانبازی را دارا می باشند.

مسئول امور ایثارگران نیروی انتظامی گفت: باب شهادت از دوران دفاع مقدس تاکنون در نیروی انتظامی باز است که نمونه آن تقدیم 42 شهید در سال جاری است و از مهرماه سال گذشته تاکنون، 70 تن از عوامل ناجا شهید شدند.

وی با اشاره به آمار شهدای گمنام ناجا نیز گفت: طبق آمار 495 تن از شهدای دوران دفاع مقدس که مربوط به کمیته و ژاندارمری سابق هستند گمنام بودند که تاکنون پیکر 20 نم از آنها به میهن اسلامی بازگشته و در قطعه شهدای ناجا به خاک سپرده شدند.

عبدی تصریح کرد: تفحص برای شناسایی سایر شهدای گمنام همچنان ادامه دارد و به تازگی 119 تن از شهدای مربوط به سال 1367 که بیشتر مربوط به ژاندارمری سابق هستند نیز تفحص شده است.

وی گفت: نیروی انتظامی برای تامین امنیت، دفاع از تمامیت ارضی و مرزهای کشور با تمام وجود در مقابل معاندان، اشرار و مجرمان امنیت خواهد ایستاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار