سردار کرمی:

یگان‌های ویژه ناجا آماده ایفای نقش در ماموریت‌های مختلف هستند

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: یگان‌های ویژه ناجا آماده ایفای نقش در ماموریت‌های مختلف هستند و با استفاده از ترابری زمینی و هوایی در کمترین زمان ممکن خود را به محل ماموریت می‌رسانند.
کد خبر: ۲۶۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ - 11October 2017
یگان‌های ویژه ناجا آماده ایفای نقش در ماموریت‌های مختلف هستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در نشست فرماندهان نیروی انتظامی با سفرا، کارداران و نمایندگان سازمان‌های بین المللی مستقر در تهران اظهار داشت: یگان ویژه، یگانی واکنش سریع است که گستره فعالیت آن در سراسر کشور است. این یگان با آموختن دانش‌های لازم آمادگی دارد در ماموریت‌های مختلف حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: یگان ویژه با آمادگی لازم همه تهدیدات دشمن را در هم می‌کوبد و با ترابری هوایی و زمینی در کمترین زمان ممکن در محل ماموریت حضور پیدا می‌کند.
 
سردار کرمی افزود: ما تمامی تحرکات دشمن را زیر نظر داریم و خود را با توجه به نوع تهدید دشمن آماده می‌کنیم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: یگان ویژه با مهارت‌های لازم و تجربه هشت سال دفاع مقدس آماده همکاری با پلیس‌های کشورهای جهان است.
 
سردار کرمی با اشاره به اوضاع ناامن منطقه گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با توجه به اوضاع منطقه به دنبال تقویت یگان‌های خود است و این تقویت در راستای صلح است.
 
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا افزود: یکی از مامویت‌های مهم نیروی انتظامی برقراری امنیت در همه ابعاد است و بر همین اساس نیروهای واکنش سریع تشکیل شد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار