مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان:

شناسنامه همدان در دفاع مقدس بدون نام پایگاه «شهید نوژه» ناقص است

سردار «مهدی ظفری» گفت: شناسنامه استان همدان در دفاع مقدس، بدون نام پایگاه «شهید نوژه» ناقص است و این پایگاه برای دشمنان فرامنطقه‌ای، به عنوان یک دژ نگران کننده شناخته می‌شود که باید با تمام وجود در معرفی این مجموعه تلاش کنیم.
کد خبر: ۲۶۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ - 11October 2017
شناسنامه همدان در دفاع مقدس بدون نام پایگاه نوژه ناقص استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، در پنجمین کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس استان همدان، ضمن گرامی‌داشت یاد و نام همه شهدا، به خصوص شهدای پایگاه سوم شکاری «شهید محمد نوژه» همدان، اظهار داشت: اگر وجود ولایت در این مملکت اسلامی نبود، قطعاً امروز تفاوت چندانی با کشورهای همسایه نداشتیم.

وی افزود: امروز برای همه ما سعادتی شد تا در این پایگاه پرافتخار حضور پیدا کنیم و حضور امیر «رحمان افسری» نیز در پایگاه «شهید نوژه»، از افتخارات همه کارکنان این مجموعه به شمار می‌رود.

دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بیان داشت: شناسنامه همدان در دفاع مقدس، بدون نام پایگاه «شهید نوژه» ناقص است و دفاع مقدس مانند یک فرش نفیسی است که رنگ‌ها و طرح‌ها و نقش‌های مختلفی در خود دارد و اگر هر یک از این نقش‌ها دیده نشود، این فرش از چشم‌ها می‌افتد و زیبایی خود را از دست می‌دهد.   

سردار ظفری یادآور شد: به حتم نیاز است تا کسانی که در حوزه معرفی دفاع مقدس فعالیت دارند، یک نگاه راهبردی به دوران جنگ تحمیلی داشته باشند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اگر به درستی بتوانیم نقش‌ها را به شکلی که نقشی نادیده گرفته نشود معرفی کنیم، آن زمان است که می‌توانیم بگوییم که موفق بوده‌ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزود: یکی از زیبایی‌های دفاع مقدس در این است که واقعیت‌های آن دیده شود و قطعاً باید نگاهی راهبردی به آن دوران داشته باشیم.

سردار «مهدی ظفری» ادامه داد: امروز به حتم، پایگاه سوم شکاری «شهید نوژه» برای دشمنان فرامنطقه‌ای به عنوان یک دژ نگران کننده و دارای هویت شناخته می‌شود که باید توجه کنیم تا با تمام وجود در معرفی این مجموعه ارزشمند، بیش از پیش تلاش کنیم.

دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در گفتمان‌سازی دفاع مقدس، تاکنون موفق نبوده‌ایم، چرا که بیش از حد در امر شعار دادن فعالیت داشته‌ایم ولی شعار ماندگاری ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار