بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات-5/ کاظمی در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

امنیت ایران در میان کشورهای منطقه مثال‌زدنی است

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه کشورمان به دنبال صلح جهانی است،‌ گفت:‌ امروزه با تلاش شبانه‌روزی نیروهای‌ مسلح امنیت ایران در میان کشورهای منطقه مثال‌زدنی است.
کد خبر: ۲۶۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ - 27October 2017
امنیت مثال زدنی ایران در میان کشورهای منطقه/ ایران به دنبال صلح جهانی است«محمد کاظمی‌» نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری مقدس در بیست‌و‌سومین نمایشگاه مطبوعات که از پنجم تا دوازدهم آبان‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس اظهار داشت:‌ امروزه با تلاش شبانه‌روزی نیروهای‌ مسلح امنیت ایران در میان کشورهای منطقه مثال‌زدنی است.

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امنیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مقوله‌هایی مرتبط با یکدیگر هستند و لازمه پیشرفت اقتصادی هم امنیت است، گفت: خوشبختانه امروز امنیت در حوزه‌های مختلف در ایران برقرار است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس تجربیات فراوانی کسب کردیم، تصریح کرد: امروزه به خوبی از تجربیات دوران دفاع مقدس استفاده می‌کنیم و کشور روز به روز در حال پیشرفت است.

کاظمی در خصوص صحبت‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: رئیس جمهور یاوه‌گو و بی‌خرد آمریکا تنها مانده است و امروز دنیا به آن رسیده که جمهوری اسلامی و متحدانش به دنبال صلح جهانی است‌.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار