بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 111/ مجید بلالی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

«سروش» انتشاراتی علاقه‌مند به موضوعات انقلاب اسلامی است

مدیر انتشارات سروش با اشاره به استقبال مخاطبین از کتاب «دختران آفتاب» گفت: کتاب «دختران آفتاب» پس از تقریظ رهبری ۲۰ چاپ مجدد پیدا کرد.
کد خبر: ۲۶۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ - 29October 2017
کتاب «دختران آفتاب» پس از تقریظ رهبری ۲۰ چاپ مجدد پیدا کرد«مجید بلالی» مدیر عامل انتشارات سروش با حضور در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با اشاره به تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «دختران آفتاب»، اظهار داشت: کتاب دختران آفتاب یکی از بهترین آثار انتشارات سروش است که خوشبختانه مورد مطالعه و تقریظ رهبر انقلاب است.

وی افزود: پس از تقریظ رهبر انقلاب بر این کتاب، ۲۰ چاپ مجدد بر این اثر صورت گرفته است. همچنین کتاب صوتی دختران آفتاب منتشر شد تاعلاقمندانی که وقتی برای مطالعه ندارند بتوانند از ظرفیت آن بهره مند شوند.

بلالی درباره ماموریت های این انتشارات بیان کرد: انتشارات سروش تمام ماموریت هایی که برعهده سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار دارد را پیگیری می کند.

مدیر عامل انتشارات سروش عنوان کرد: انتشارات ۱۸۰۰ عنوان کتاب را تاکنون به چاپ رسانده و خود را یک ناشر علاقه‌مند به موضوعات انقلاب اسلامی می داند که در این حوزه نیز فعالیت های ارزنده ای را انجام داده است.

وی همچنین از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب ایران این انتشارات خبر داد و گفت: کتاب ایران ارزشمندترین مجموعه مصور از فرهنگ ایران اسلامی است که در آن خرده فرهنگ ها، مناطق تاریخی قبل و بعد از انقلاب به تصویر کشیده شده و رهبر انقلاب هم آن را تقریظ کرده اند.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها