مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان:

مسیر زندگی شهدای دانش‌آموز، چراغ راهی برای نسل جوان است

سردار «مهدی ظفری» گفت: مسیر زندگی شهدای دانش‌آموز بدون شک می‌تواند چراغ راه روشنی برای نسل جوان که دوران دفاع مقدس را لمس نکرده‌اند، باشد.
کد خبر: ۲۶۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ - 30October 2017

مسیر زندگی شهدای دانش‌آموز، چراغ راهی برای نسل جوان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از همدان، سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان «تویسرکان» ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز، اظهار داشت: شهدای دانش‌آموز با حضور خود در سنگرهای جبهه نبرد با دشمن متجاوز، نقش به‌سزایی را در دفاع مقدس و حماسه بزرگ مردم ایران ایفا کردند.

وی با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی، افزود: این ایام، فرصت مناسبی است که با سیره، راه و منش شهدا آشنا شویم و به حتم شهدای دانش آموز نیز می‌توانند الگوی خوبی برای نسل جوان به‌ویژه دانش آموزان ایران اسلامی باشند.

سردار ظفری خاطرنشان کرد: مسیر زندگی شهدای والامقام به ویژه شهدای دانش آموز، بدون شک می‌تواند چراغ راهی روشن برای نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی که دوران دفاع مقدس را لمس نکرده‌اند، باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، یادآور شد: دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی شناخته می‌شوند و برای حرکت در مسیر درست و صحیح، زندگی آن دلیرمردان که برای حفظ اسلام و میهن از جان خود گذشتند را مطالعه کنند و ما نیز باید بیش از پیش به دنبال شناساندن سیره شهدا در میان اقشاز مختلف جامعه به‌خصوص دانش‌آموزان باشیم.

سردار ظفری در پایان یکی از بهترین راه‌ها برای شناخت شهدا را مطالعه کتاب‌های منتشر شده در حوزه دفاع مقدس و مرتبط با سیره شهدا دانست و تصریح کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب زنده نگه داشته شدن یاد و نام شهدای گران‌قدر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار