بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 460/ جوروند در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تفاهم‌نامه سازمان فرهنگ و ارشاد خوزستان با بسیج هنرمندان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد انقلاب اسلامی خوزستان گفت: سازمان فرهنگ و ارشاد انقلاب اسلامی با بسیج هنرمندان استانی تفاهم‌نامه‌ بسیار خوبی بسته است که قرار است بسیاری از فعالیت‌ها را به صورت مشترک انجام دهد.
کد خبر: ۲۶۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵ - 02November 2017
تفاهم نامه سازمان فرهنگ و ارشاد خوزستان با بسیج هنرمندان«محمد جوروند» مدیر کل فرهنگ و ارشاد انقلاب اسلامی خوزستان با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست‌ و‌ سومین دوره نمایشگاه مطبوعات کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، اظهار داشت: فضای رسانه در استان خوزستان یک فضای دفاع مقدسی و ارزشی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد انقلاب اسلامی خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر 120 نشریه در استان خوزستان منتشر می‌شود که در نوع کم نظیر خودش است، در این نشریه‌ها در هر نوبت چاپ به حوزه دفاع مقدس و شهدا و وصیت‌نامه شهدا پرداخته می‌شود.

وی افزود: طی سال برنامه‌های فرهنگی و هنری گوناگونی در حوزه دفاع مقدس را در دستور کار خود داریم از جمله در حوزه شعر، هنرهای تجسمی و حوزه نمایشی که این فعالیت‌ها باعث تقویت ارزشی دفاع مقدس در نشریات و رسانه‌ها می‌شود به دلیل این‌که اخبار را پوشش دهند یک جریان ارزشی مهم را ایجاد می‌کند.

جوروند خاطر نشان کرد: سازمان فرهنگ و ارشاد انقلاب اسلامی خوزستان تعاملاتی را با بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع  دارد همچنین اخیرا استان خوزستان با بسیج هنرمندان استانی تفاهم نامه‌ بسیار خوبی بسته است که قرار است بسیاری از فعالیت‌ها را به صورت مشترک انجام دهیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد انقلاب اسلامی خوزستان بیان کرد: خوشبختانه ما  به عنوان کمیته فرهنگی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در حال فعالیت هستیم و بسیاری از فعالیت‌هایی که در این حوزه را پوشش می‌دهیم همچنین این بنیاد نیز در برنامه‌های سازمان فرهنگ و ارشاد انقلاب اسلامی خوزستان مشارکت دارد.

انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها