سردار کرمی تاکید کرد؛

لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و تجهیزات برای سفر امن زوار

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا ماموریت اربعین حسینی (ع) را کاری معنوی و از افتخارات این یگان دانست و گفت: کارکنان یگان ویژه با شوق و علاقه قلبی به زوار امام حسین (ع) خدمت رسانی کردند و شبانه روز در خدمت آنان بودند.
کد خبر: ۲۶۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ - 11November 2017
بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و تجهیزات برای سفر امن و ایمن زوار
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،  سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان های ویژه ناجا در جلسه پایانی قرارگاه ظفر یگان‌های ویژه ناجا در مرز مهران، اظهار داشت: خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسين (ع) افتخار بزرگی است كه نصيب كاركنان سخت كوش، ايثارگر، هميشه در صحنه و جان بر كف یگان ویژه نيروی انتظامی شده است.

وی افزود: بر این باوریم که اجر حضور در این صحنه‌های خدمت رسانی و تامین امنیت زائران، کمتر از حضور در راهپیمایی کربلا نیست.

این مقام ارشد یگان‌های ویژه ناجا به خدمت بی‌منت و با افتخار تمام بخش‌های مسئول اعم از انتظامی، نظامی، امنیتی و دستگاه‌های مسئول به زوار مومن اشاره و خاطرنشان کرد: اربعين امسال با همکاری زوار و تمام بخش‌های خدمتگزار، نظم ورود و خروج زوار بی‌نظير بود.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به طرح‌های کنترلی پنج تن آل عبا (ع) تصریح کرد: این پنج لایه کنترلی از پل زائر تا پایانه مرزی مهران برای کنترل جمعیت و جلوگیری از ازدحام افراد فاقدگذرنامه ایجاد شد تا ازخروج آن‌ها از کشور جلوگیری شود.

سردار کرمی با بیان اینکه در این ایام کارکنان یگان ویژه توفیق پیدا کردند تا به زائران اربعين حسينی (ع) خدمت کنند، گفت: کارکنان یگان ویژه در اربعین امسال با علاقه و اشتياق بيشتر تمام تلاش خود را کردند تا خدمات شايسته‌ای را به زائران ارائه کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌ها و تجهیزات برای نظم و امنیت زائران استفاده شد، گفت: یگان ویژه با تمام توان و امکانات در راستای تأمین امنیت تلاش کرد تا زائران سفری امن و ایمن داشته باشند.
 
کرمی در خاتمه با تقدیر و قدردانی از کلیه فرماندهان و کارکنان یگان‌های ویژه ناجا، تصریح کرد: به عنوان خادم زائران امام حسین (ع) افتخار می‌کنم و خدا را شاکر هستم که این توفیق را به ما داده تا خادم زوار به هنگام رفت و بازگشت آن‌ها باشیم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار