«جشنواره رسانه‌ای ابوذر» در خراسان رضوی برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲ - 16November 2017
«جشنواره رسانه‌ای ابوذر» در خراسان رضوی برگزار می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، عباس محمدیان بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گسترش جوامع بشری و نیاز روزافزون به دستیابی به اطلاعات تازه، شاهد ظهور رسانه‌های مختلف و متنوع و در قالب‌های گوناگون بودیم که هرکدام، به شکلی نیاز مخاطب را مرتفع می‌کرد.

وی ادامه داد: در کنار رشد رسانه‌ها به لحاظ کیفی و کمی، برتری با رسانه‌هایی است که از توان تولید محتوای جذاب و مورد اقبال جامعه برخوردار باشند که این مهم جز با تربیت و به‌کارگیری نیروهای حرفه‌ای و کارآزموده میسر نمی‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: شکل‌گیری جبهه رسانه‌ای انقلاب که در خط مقدم جنگ نرم حضور دارند، نقطه عطفی در مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار می‌رود که تقویت این جبهه و گسترش آن، می‌تواند کلیدواژه شکست اهداف دشمن باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا، جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف شناسایی توانایی و توانمندسازی خبرنگاران استان، تقویت روحیه خودباوری، ارتقای دانش و سواد رسانه‌ای، ایجاد هم‌افزایی و ارتباط بین اصحاب رسانه استان و تلاش برای ارتقای جایگاه قلم در استان برگزار می‌شود.

محمدیان گفت: فراخوان این جشنواره از روز شنبه ۲۷ آبان ماه در محورهای مختلف منتشر می‌شود که خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای خراسان رضوی می‌توانند در مدت مشخص شده، آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: پس از داوری آثار ،روز هفتم دی‌ماه ۹۶ آثار برتر در هر محور معرفی و جایزه ویژه جشنواره ابوذر به آنان اهدا خواهد شد.

منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار