استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پروژه‌های اجرایی سپاه الگوی خوبی برای دستگاه‌های اجرایی است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های اجرا شده توسط سپاه به علت استفاده از مصالح باکیفیت، استحکام و شکیل بودن می‌تواند الگوی خوبی برای دستگاه‌های اجرایی استان باشد.
کد خبر: ۲۶۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ - 21November 2017
پروژه‌های اجرایی سپاه الگوی خوبی برای دستگاه‌های اجرایی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «علی‌محمد احمدی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح درمانگاه شفاء بسیجیان یاسوج با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) اعتقاد داشتند که اگر نوای دلنشین تفکر بسیجی بر کشوری حاکم باشد دست ظلم جهان‌خواران از آن کشور قطع می‌شود.

وی افزود: خدمات ارزنده تفکر بسیجی را در دوران دفاع مقدس، جهاد سازندگی و نابودی داعش به خوبی مشاهده کردیم.

احمدی بیان کرد: پروژه‌های خوبی در حوزه ورزشی، خدمات عمومی و بهداشت و درمان توسط سپاه احداث شده و یا در حال احداث است که نشان‌دهنده ظرفیت قابل توجه بسیج در حوزه عمرانی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: پروژه‌های اجرا شده توسط سپاه از لحاظ مصالح، استحکام و شکیل بودن و زیبایی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند که می‌تواند الگوی خوبی برای دستگاه‌های اجرایی باشد تا طرح‌ها را از نظر استحکام، مصالح و زیبایی به نحوی اجرا کنند که هدررفت سرمایه و منابع نداشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار