سردار آبنوش:

افرادی که می‌گویند «سوریه و عراق چه ارتباطی به ما دارند» هنرشان شایعه‌سازی و خالی کردن دل مردم است/ دشمن جرأت چپ نگاه کردن به ملت ایران را ندارد

جانشین قرارگاه خاتم‌ الانبیا گفت: افرادی که می‌گویند «سوریه و عراق چه ارتباطی به ما دارند» هنرشان شایعه‌سازی و خالی کردن دل مردم است.
کد خبر: ۲۶۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹ - 24November 2017
افرادی که می‌گویند «سوریه و عراق چه ارتباطی به ما دارند» هنرشان شایعه‌سازی و خالی کردن دل مردم است/ دشمن جرأت چپ نگاه کردن به ملت ایران را ندارد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار سالار آبنوش در یادواره شهدای شهر خاکعلی که عصر امروز در مسجد 14 معصوم (ع) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: عده قلیلی در کشور به دنبال خدشه‌دار کردن هستند که باید با آن‌ها برخوردهای لازم صورت گیرد.

وی افزود: یک عده نسل سومی و چهارمی که اطلاعات کمی دارند صدای خودی‌ها را نمی‌شنوند و به بوق دشمن گوش می‌دهند.

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا مطرح کرد: نسل جدید باید بداند که انقلاب در گذشته چه بوده و امروز در چه جایگاهی قرار دارد و کمر نظام سلطه را خُرد کرده است.

سردار آبنوش با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز به ما عظمت و قدرت داده است، ادامه داد: استکبار جهانی و غرب دشمنان نظام هستند، اما عده‌ای به حرف‌های مسموم دشمنان گوش فرا می‌دهند.

وی اضافه کرد: امروز دشمن از نظام سیلی خورده و در حال دیوانه شدن است؛ چه شده که برخی ندای ناامیدی سر می‌دهند.

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا تبیین کرد: استکبار جهانی با تولید داعش در تلاش بود به ایران ضربه وارد کند، اما با تشکیل جبهه مقاومت، این جبهه مقاوم و توانمند در برابر تفکر منحوس سعودی و صهیونیستی ایستاده است و تشکیل آن از نعمت‌هایی بوده که از دل انقلاب اسلامی جوشیده است.

سردار آبنوش تشریح کرد: برخی که اذعان می‌کنند مردم مشکلات معیشتی دارند، سوریه و عراق چه ارتباطی به ایران دارد، باید گفت که این افراد هنرشان شایعه‌سازی و خالی کردن دل مردم است و حرفشان منطقی نیست.

وی یادآور شد: انقلاب و شهدا را نباید زیر سؤال برد، بلکه باید با آگاهی، افزایش بصیرت و اطلاعات از ضربه زدن دشمن به نظام بکاهیم.

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا عنوان کرد: انقلاب اسلامی پیش‌رونده و پیش‌برنده است و هر روز به تعداد لوکوموتیوهای قطار انقلاب افزوده می‌شود.

سردار آبنوش بیان کرد: به سند قرآن کریم، عقل و تاریخ، هیچ خیری از سوی دشمنان به نظام نمی‌رسد و منطق انقلاب اسلامی هم همانند منطق اهل‌بیت (ع) مذاکره است، اما به دشمنان اسلام از جمله استکبار اعتمادی نیست و طبق فرمایش مقام معظم رهبری مذاکره نتیجه ندارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز جهان سلطه، کفر و دشمنان خدا را به زانو درآورده است، توضیح داد: امروز انقلاب اسلامی به دنیا امید می‌بخشد و انقلاب قوی‌تر و تأثیرگذار از گذشته در حال حرکت است.

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا افزود: امروز فرزندان اسلامی کمر همت بسته‌اند و با جنگ در برابر داعشی‌های تکفیری از جان، مال، شرف و اعتقادات مردم دفاع کردند.

سردار آبنوش در پایان با بیان اینکه دشمن جرأت چپ نگاه کردن به ملت ایران را ندارد، تصریح کرد: شهدا وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده‌اند و در عرصه‌های مختلف سردار سلیمانی‌ها را داریم و امروز باید پیرو راه آنان بوده و از جایگاه ولایت فقیه دفاع کنیم.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار