وصیت‌نامه شهید مجید ارجمندی/ بسیجیان وظیفه‌ای را که بر دوشتان سنگینی می‌کند، ادا کنید

شهید ارجمندی در وصیت‌نامه خود آورده است: «ای بسیجیان سعی کنید وظیفه‌ای را که با بسیجی شدن بر دوشتان سنگینی می‌کند، ادا کنید تا فردا بتوانید جواب‌گوی خون هم سنگرانتان باشید. بسیجی شدن یعنی سرباز آقا امام زمان شدن».
کد خبر: ۲۶۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ - 09December 2017
وصیت‌نامه شهید مجید ارجمندی/ بسیجیان وظیفه‌ای را که بر دوشتان سنگینی می‌کند ادا کنید
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «مجید ارجمندی» 28 تیر 1347 در تهران دیده به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام سه بهمن 1365 طی عملیات کربلای 5 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

پروردگارا از آن بس که ما را رهبری فرمودی دلمان را به باطل مگردان و از جانب خود ما را رحمت عطا بفرما که بخشش گویی قلم بدست گرفته‌ام و کلامی می‌نویسم و به خوبی از رحمت و بخشش تو آگاهم یکی از سفارش‌های لقمان به فرزندش این است: فرزندم اگر تمام گناهان مردم دنیا را برایت نوشتند تو از رحمت و بخشایش خداوند ناامید مشو. خدایا به من اجازه بده در جوارت قربانی شوم، بر خاک ریزم و از وجودم غنچه‌ای بشکفد که از آن نسیم عشق و عرفان و فداکاری به مشام رسد.

استغفر الله ربی و اتوبه الیه

خدایا من گناه کردم اما توبه کرده‌ام و از کردار گذشته‌ام پشیمانم، الهی اگر ستارالعیوب نبودی من از رسوایی چه می‌کردم.

درود و سلام بر مهدی موعود (عج) امام عصر و درود و سلام بر مهدی موعود (عج) امام عصر و درود بی‌پایان بر امام امت و امت شهید پرور ایران. این‌جا میدان جنگ حق علیه باطل است یک طرف رسالت انقلاب اسلامی ما است و در طرف دیگر ابرقدرت‌ها دست به دست هم داده‌اند تا این انقلاب را در هم شکنند وظیفه‌ی ماست که از حیثیت اسلام و انقلاب حراست کنیم.

ای امت شریف ایران در صحنه باشید در نماز جمعه و جماعت تا جایی که می‌توانید شرکت کنید و گفته‌های امام را بپذیرید امام کسی است که سختی‌های بسیار دیده و نایب امام زمان است. ما هنوز امام را نشناخته‌ایم بروید درباره‌ی امام مطالعه کنید و ببینید چه کسی است و بر او چه گذشته.

سفارش من به شما این است که اختلافات جزئی را کنار بگذارید، رزمندگان ما به جبهه می‌روند و جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند تا اسلام بماند و شما نمی‌توانید از خطاهای یکدیگر بگذرید و اختلافات را حل نمایید با همدیگر مهربان باشید و دل‌هایتان را به هم نزدیک کنید.

پدر و مادرم در مقابل مصیبت‌ها چون کوه استوار باشید که خداوند با صابران است مردن حق است. پس چه بهتر که خونم در راه رضای خدا ریخته شود و به جوار رحمت او بشتابم آن‌طور که باید و شاید با مسائل برخورد کنید و آن‌ها را خوب حلاجی کنید. از مسائل به سادگی نگذارید سعی کنید به اصل مسئله پی ببرید به سخنان افراد مخالف با انقلاب و اسلام گوش ندهید و آن‌ها را از خود بدانید سعی کنید همیشه وجدان خود را قاضی کنید و خود را به قول معروف گول نزنید.

مرا حلال کنید. خیلی برایم زحمت کشیدید ولی من نتوانستم خواسته‌‎هایتان را برآورده کنم؛ اگر شهید شدم کتابم را بر بالای تابوتم بگذارید تا کوردلان بدانند که من برای فرار از درس به جبهه نرفتم.

و اما ای بسیجیان سعی کنید وظیفه‌ای را که با بسیجی شدن بر دوشتان سنگینی می‌کند؛ ادا کنید تا فردا بتوانید جواب‌گوی خون هم سنگرانتان باشید. بسیجی شدن یعنی سرباز آقا امام زمان شدن، سعی کنید سربازی نباشید که با ظهور آقا اول سر از بدن بسیجی‌ها جدا کند.
 
سعی کنید مسجد را پر کنید و نگذارید  که دشمن از خالی بودن مسجد سوء استفاده کند. حقیر را هم حلال کنید و دعا.

اگر بعد از شهادتم تشییع جنازه‌ای برپا شد راضی نیستم هیچ یک از افرادی که به من تهمت زدند که برای فرار از درس و یا مسائل دیگر به جبهه رفتم دنبال جنازه‌ام راه بیفتند و یا بر آن نماز بخوانند.

به همه بگویید مرا حلال کنند.

ملتمس دعا، حقیر مجید ارجمندی»

انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها