امام جمعه خرم‌آباد:

مشکلات جامعه، انتظارات از شورای‌عالی انقلاب فرهنگی را بیشتر می‌کند

آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» گفت: با توجه به وجود مشکلات در زمینه فرهنگ و اجتماعی در جامعه، مشکلات زیاد داریم، لذا انتظارات زیادی از شورای‌عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد.
کد خبر: ۲۶۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹ - 08December 2017

مشکلات جامعه انتظارات از شورای‌عالی انقلاب فرهنگی را بیشتر می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» امام جمعه خرم‌آباد، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر اظهار داشت: مرگ «علی عبدالله صالح» دیکتاتور یمن، پیروزی دیگری برای جبهه مقاومت اسلامی است و این در حالی است که پیش از آن نیز شاهد سرنگونی دیکتاتورها و حاکمان منطقه مثل «صدام»، «قذافی»، «حسنی مبارک» و ..‌. بوده‌ایم و امیدواریم روزی آل‌سعود نیز نابود شود.

وی با اشاره به تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی از تل‌آویو به قدس شریف، افزود: اعلام رسمی رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تغییر پایتخت رژیم‌صهیونیستی از تل‌آویو به قدس شریف، نوعی دهن‌کجی به اسلام است و احساسات پاک مسلمانان را جریحه دار کرد.

امام جمعه خرم‌آباد عنوان کرد: برخی کشورهای منطقه مانند امارات و عربستان در راستای علنی کردن ارتباط خود با رژیم صهیونیستی در چنین جنایتی سهیم هستند و همه این کارها برای ایجاد یک فضای امن برای اسرائیل بوده که آل سعود و بحرین این نقشه آمریکا را اجرا کرده و به عنوان یک جاده صاف‌کن برای آمریکا عمل کرده است.

آیت‌الله میرعمادی گفت: اظهار تأسف آن‌ها دروغین است و اعلام پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس، نشان از عجز و ناتوانی آن‌ها است که با این کار خود را به منفورترین رژیم‌ها تبدیل کرده و ماهیت و تجاوزگری خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه بیت‌المقدس اولین قبله‌گاه مسلمانان بوده است، خاطرنشان کرد: فلسطین پاره تن اسلام است و آمریکا باید بداند، فلسطین سرزمین اسلامی بوده، هست و خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اعلام کرده‌اند که تا 25 سال دیگر اثری از رژیم‌صهیونیستی باقی نمی‌ماند و این در حالی است که محور آزادی قدس با ایران و جبهه مقاومت اسلامی است.

میرعمادی گفت: امروز در منطقه، حزب‌الله لبنان، زینبیون، حیدریون و فاطمیون سوریه، انصارالله یمن، مدافعان حرم و سپاه قدس را داریم که منتظر فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و این در حالی است که رهبری دو روز قبل فرمودند که فعلا موعظه می‌کنیم و اگر از فتنه و آشوب ‌دست برنداشتند، از روش‌های دیگری برای برخورد با آن‌ها استفاده می‌کنیم.

وی در خصوص دیدار رهبر انقلاب اسلامی با فرماندهان نیروهای مسلح بیان کرد: در این دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی به توان دفاعی کشور اشاره کرده و فرمودند، امروز ایران اسلامی در زمینه دفاع، توان‌مندترین کشور دنیا به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مالک اشتر شخصیتی بود که از نظر فکری مستحکم در ولایت بود و این در حالی است که برخی از‌ نظر فکری با ولایت مشکل دارند و ولایت نیازمند کسانی است که تزلزلی در فکر‌ و اندیشه‌شان نباشد که باید به دنبال چنین نیروهایی باشیم.

میرعمادی با اشاره به مناسبت‌های این هفته عنوان کرد: 19 آذرماه سال‌روز تشکیل شورای‌عالی انقلاب فرهنگی است و این در حالی است که با توجه به وجود مشکلات در زمینه فرهنگ و اجتماعی در جامعه، مشکلات زیاد داریم، لذا انتظارات زیادی از این شورا وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: چالش جدی امروز ما مسائل فرهنگی است و این شورا باید در راستای سیاست‌گذاری‌های فرهنگی قدم‌های جدی‌تر و مستحکم‌تری را بردارد و همه باید مطالبه‌گر این امر باشند، چرا که وضعیت فرهنگی کنونی ما مناسب نیست.

خطیب نمازجمعه خرم‌آباد با بیان اینکه 20 آذرماه سال‌روز شهاشهدت شهید دستغیب، سومین شهید محراب است، اظهار داشت: این شهید توسط منافقین کوردل شهید شد و این در حالی است که شخصیت ایشان، متعهد به اسلام، انقلاب و خطبه‌های ایشان نیز پربار از نصیحت و موعظه بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها