با سخنرانی سردار «سید شکرالله واهبی‌زاده»؛

یادواره شهدای روحانی شهرستان «کهگیلویه» برگزار شد

یادواره ۱۲ شهید طلاب و روحانی شهرستان «کهگیلویه» در حوزه علمیه خواهران این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ - 14December 2017

یادواره شهدای روحانی شهرستان کهگیلویه برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، یادواره ۱۲شهید طلاب و روحانی شهرستان کهگیلویه، ظهر امروز (پنج‌شنبه) با حضور فرماندار کهگیلویه، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، ائمه جمعه، شورای اداری شهرستان، سبزپوشان سپاه پاسداران، بسیجیان، روحانیون و طلاب، خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در حوزه علمیه خواهران این شهرستان برگزار شد.

در این یادواره سردار «سید شکرالله واهبی‌زاده» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، با اشاره به نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: پیروزی‌های رقم خورده در جنگ تحمیلی به دلیل معنویت بالای رزمندگان ما بود که این معنویت را مدیون طلاب بی‌ادعا، متقی، ساده‌زیست و ولایت‌مدار هستیم.

وی رمز پیروزی دوران دفاع مقدس را صداقت و روحیه شهادت‌طلبی و قرآن‌شناسی عنوان کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس از لحاظ معنویت، انقلابی‌بودن و فرهنگ عاشورایی بر دشمن برتری داشتیم.

فرمانده عملیات «پدخندق» در دوران دفاع مقدس به حضور روحانیت در تمام سطوح جنگ اشاره داشت و عنوان کرد: علمای ما دوش به دوش رزمندگان سبب قوت و پایمردی سایر رزمندگان در جنگ هشت ساله بودند.

سردار واهبی‌زاده گفت: مسئولان بدانند که این انقلاب به راحتی به دست نیامده، بلکه با جان دادن و سوختن وسط میدان شیمیایی به دست آمده است.

به گزارش دفاع پرس، شهرستان کهگیلویه ۱۲ شهید والامقام روحانی را در هشت سال دفاع مقدس به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار