دریادار جعفری در همایش فناوری‌های نوین دریایی:

دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) قطب دریایی کشور است

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نخستین دانشگاه علوم دریایی کشور است که در سال 59 پایه‌گذاری شده است و امروز یک قطب دریایی به حساب می‌آید.
کد خبر: ۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹ - 03September 2013

دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) قطب دریایی کشور است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دریادار پیمان جعفری فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در اولین همایش فناوریهای نوین دریایی از امروز در این دانشگاه آغاز شد، گفت: نقش دریا در رشد اقتصادی جهانی نقش بیبدیلی است که باید با سرعت هر چه تمامتر عقب ماندگیهای گذشته خود را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه برای حضور در دریا و بهرهبرداری مناسب از آن نیازمند علوم و دانش هستیم، تاکید کرد: دریا و علوم آن زمینهساز ایجاد فناوریهایی است که می تواند نیاز جامعه امروزی ما را در حوزههای مختلف پاسخگو باشد.
 
جعفری خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر نخستین دانشگاه علوم دریایی کشور است که در سال 59پایهگذاری شده است و امروز یک قطب دریایی به حساب میآید.
 
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی اظهار داشت: این دانشگاه در سی و سومین سالگرد تاسیس خود اقدام به برگزاری اولین همایش فناوریهای نوین دریایی کرده تا زمینهساز اعتلای هر چه بیشتر کشور در حوزه دریایی باشد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار