مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام:

بانک اطلاعاتی نقش زنان استان ایلام در دفاع مقدس تکمیل می‌شود

«مریم شادیوند» با بیان این‌که در آینده در موضوع زن و دفاع مقدس در استان ایلام دو هدف را دنبال خواهیم کرد، گفت: یکی از اهداف ما در این خصوص، تکمیل بانک اطلاعاتی زنان نقش آفرین استان ایلام در جنگ و دیگری نیز انتقال مفاهیم ارزشی دفاع مقدس به نسل امروز است.
کد خبر: ۲۷۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ - 17December 2017

بانک اطلاعاتی نقش زنان استان ایلام در دفاع مقدس تکمیل می‌شودبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ پاسدار «محمدرضا شرفبیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، صبح امروز (یک‌شنبه) با حضور در استانداری ایلام با «مریم شادیوند» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرهنگ شرفبیانی در این دیدار با تبریک مسئولیت جدید خانم شادیوند، اظهار داشت: ما در موضوعات دفاع مقدس نگاه ملی و فراجناحی داریم و آماده هرگونه تعامل و همکاری همه جانبه در این موضوع هستیم.

وی افزود: ما در آینده برای گسترش انتقال مفاهیم ارزشی دفاع مقدس و شناساندن شهدای زن در سطح شهرستان‌های استان ایلام، نیازمند همکاری با امور زنان و خانواده استانداری هستیم و امیدواریم که این امر به‌زودی محقق شود.

در این دیدار، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام نیز طی سخنانی با بیان این‌که ما ان‌شاءالله در آینده در موضوع زن و دفاع مقدس در استان ایلام دو هدف را دنبال خواهیم کرد، اظهار داشت: یکی از اهداف ما در این خصوص، تکمیل بانک اطلاعاتی زنان نقش آفرین استان ایلام در جنگ و دیگری نیز انتقال مفاهیم ارزشی دفاع مقدس به نسل امروز است که آن‌ها را در دستور کار خود قرار می دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار