معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

برنامه‌های دهه فجر با محوریت مساجد در اردبیل برگزار می‌شود

«مهدی طاهری» گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، برنامه‌های دهه فجر با محوریت مساجد در استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲ - 19December 2017

برنامه‌های دهه فجر با محوریت مساجد در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، «مهدی طاهری» معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، امروز (سه‌شنبه) در جلسه کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی در اردبیل اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برنامه‌های دهه فجر با محوریت مساجد در استان اردبیل برگزار می‌شود که در این راستا انتظار می‌رود نهاد‌ها و دستگاه‌های فرهنگی مشارکت و همکاری همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت مشخص شدن نقش و جایگاه مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: اگر بتوانیم فضای انقلابی و نشاط و شادی را در ایام خاص سال به ویژه دهه فجر در مساجد محقق کنیم، به طور حتم خروجی‌های آن وحدت و همدلی خواهد بود که در بین آحاد جامعه ایجاد می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: یکی از دلایلی که امسال سبب معنوی‌تر شدن جشن‌های انقلابی شده است، همزمانی این ایام با ایام فاطمیه است که لزوم استفاده از ظرفیت‌های مساجد را چندین برابر می‌کند و به همین منظور نیاز است در این زمینه متولیان اجرایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

طاهری اظهار داشت: رسالت و وظیفه فعالان مساجد از جمله بسیجیان و اعضای کانون‌های مساجد برای ترغیب و تشویق افراد به حضور در مساجد بسیار حائز اهمیت است و نیاز است در این مسیر پیش‌قدم باشند تا در ایام دهه فجر شاهد حضور گسترده مردمی در مساجد باشیم.

وی تصریح کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته و حتی پررنگ‌تر و منسجم‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه شاهد همبستگی افراد در مقابل قدرت‌های استکباری خواهیم بود و جواب دندان‌شکنی به دشمنان و استکبار جهانی خواهیم بود و آنان را سر جای خود می‌نشانیم تا بازهم شاهد اقتدار و عظمت کشورمان باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار