مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی نیازمند بودجه است

«مصطفی مشایخی» گفت: با تزریق دو میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز، می‌توانیم این قول را دهیم که در پایان سال ۹۷ بخش عمده‌ای از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی را افتتاح کنیم.
کد خبر: ۲۷۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹ - 23December 2017

راه اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی نیازمد ۲ میلیارد تومان اعتبار استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، «مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: با تزریق دو میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز، می‌توانیم این قول را دهیم که در پایان سال ۹۷ بخش عمده‌ای از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی را افتتاح کنیم.

وی افزود: یکی از مباحث مهم در راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی، تجهیز محتوایی آن است که تاکنون اقدامات بسیاری انجام شده و تواستیم تجهیزات جنگی مختلف را به حیاط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی منتقل کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: در خصوص انتقال یک دستگاه هواپیمای مسافربری، رایزنی‌هایی صورت گرفته که هزینه انتقال آن به مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان رقمی معادل با دویست و پنجاه میلیون تومان است.

مصطفی مشایخی افزود: در خصوص بازسازی صحنه اعزام رزمندگان به مناطق جنگی نیز اقدامات مربوط به انتقال یک دستگاه واگن مسافربری به مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان انجام شده که در حال حاضر در راه آهن است.

وی ادامه داد: شرکت واگن پارس اراک تجهیزات مربوط به انتقال این واگن به مرکز فرهنگی را دارا است، از این رو، این درخواست را داریم که این شرکت همکاری لازم را با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی داشته باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جلسه حمایت از ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان مرکزی است که از سال ۸۶ این پروژه آغاز شده و برخی از بخش‌ها به اتمام رسیده و برخی نیز هنوز تکمیل نشده است.

مشایخی با اشاره به دو محور مهم در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی گفت: نقش صنعت و نقش امام راحل دو محور مهم در راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها