بخشی از وصیت‌نامه شهید ملک‌جانی؛

سرباز فراری که از قافله جا نماند

شهید شهباز ملک‌جانی که از سربازی فرار کرده بود پس از مدتی خود را معرفی کرده و عازم جبهه‌های نبرد علیه باطل شد او در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: من دیگر نمی‌خواهم برگردم تا شهید راه اسلام و خاک ایران نشوم، نمی‌آیم؛ باید کفار را نابود کرد.
کد خبر: ۲۷۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ - 25December 2017

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، شهید شهباز ملک‌جانی متولد دوازدهم شهریورماه ۱۳۴۰، از دلاور مردان دوران دفاع مقدس است که در نهم اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در منطقه بانه کردستان به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

شهید ملک‌جانی در وصیت‌نامه کوتاهی نوشته است: سلام گرم من را به خانواده عزیزم مخصوصا پدرومادر عزیزم برسانید. به خدا قسم دوری از شما برای من خیلی رنج‌هاست. من خودم و هم‌خدمت سربازی من این نامه را نوشتیم؛ نه برای خودنمایی از خودم.

رد نشود///

در ادامه وصیت‌نامه نوشته است: من الان یک سری فرار کردم و دوباره رفتم خودم را معرفی کردم دیگر نمی‌خواهم برگردم تا شهید راه اسلام و خاک ایران نشوم، نمی‌آیم؛ باید کفار را نابود کرد. خارجی و منافق را باید نابود کرد. ضد روحانیت، ضد اسلام و ضد مردم بی گناه را از بین برد. مرا ببخشید دیگر عرضی ندارم و سلام گرم من را به مادر و پدرعزیزم و خانواده محترم برسانید.

منبع: ایکنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار