فعالیت‌های حوزه «سواد رسانه‌ای» توسعه می‌یابد

سازمان بسیج رسانه و انجمن سواد رسانه‌ای ایران در راستای توسعه فعالیت‌های حوزه «سواد رسانه‌ای» تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۲۷۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ - 25December 2017

فعالیتهای حوزه«سواد رسانه‌ای »توسعه می‌یابدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، در راستای اهداف سند چشم‌انداز و سیاستهای کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای بهره‌مندی مستمر و نهادمند از خرد جمعی، ارتباط و همکاری بین مراکز فرهنگی، رسانه‌ای، آموزشی، علمی و پژوهشی که به ارتقاء کمی و کیفی هدفها و برنامه‌های کلی جامعه درباره سواد رسانه‌ای منجر می‌شود، تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان بسیج رسانه و انجمن سواد رسانه‌ای ایران منعقد شد.

در این نشست مشترک مسعود بصیری؛ رئیس سازمان بسیج رسانه به کلیت آموزش و بومی‌سازی سواد رسانه‌ای و استفاده از ظرفیتهای مشترک رسانه‌ها برای تحقق ارتقا سواد رسانه‌ای در جامعه تأکید کرد.

همچنین محمدصادق افراسیابی؛ مدیرعامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران به لزوم تداوم این همکاریها در انجمن سواد رسانه‌ای تأکید کرد و گفت: در حال حاضر انجمن سواد رسانه‌ای ظرفیت و توانایی جلب مشارکت تمام مؤسسات آموزشی و فرهنگی برای این امر مهم را داراست.

در این نشست مقرر شد از فیلمهای برتر جشنواره فیلم فجر که دارای محتوای سواد فضای مجازی هستند توسط سازمان بسیج رسانه و انجمن سواد رسانه‌ای ایران تقدیر شود.

انتهای پیام/191

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار