امیر رجبی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ارتش آماده برپایی 40 بیمارستان صحرایی در مواقع بحران است

فرمانده بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آجا از آمادگی ارتش برای برپایی 40 بیمارستان صحرایی در مواقع بحران در تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۷۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ - 27December 2017

ارتش آماده برپایی 40 بیمارستان صحرایی در مواقع بحران استامیر سرتیپ دوم «جلیل رجبی» فرمانده بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اظهار داشت: بیمارستان صحرایی ما همچنان مشغول خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده سرپل ذهاب است و تا زمانی که نیاز باشد، بنا به امر فرمانده کل ارتش در منطقه حضور خواهیم داشت.

وی در خصوص آمادگی درمانی ارتش در خصوص زلزله تهران گفت: در لحظات اولیه وقوع زلزله تهران که هفته گذشته رخ داد، فرمانده کل ارتش به ما دستور دادند که با تمام امکانات آماده خدمت به مردم باشیم و ما هم امکانات خود را در تمام نقاط تهران ساماندهی کردیم و امروز بعد از ظهر نیز سامانه بزرگ بیمارستانی در شمال شرق تهران (لویزان) افتتاح خواهد شد.

امیر رجبی اضافه کرد: این سامانه متحرک در برابر زلزله مقاوم و مستحکم است و در مواقع بحرانی آماده به کار و در حوزه درمانی می‌تواند شمال شرق تهران را پوشش دهد.

فرمانده بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش در رابطه با آمادگی امدادی ارتش در مواقع بحرانی گفت: تمرکز ما در حوزه خدمت‌رسانی بر روی انتقال هوایی حادثه‌دیدگان است و به همین دلیل پدهای هلی‌کوپتر را در نقاط مورد نظر ایجاد کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سطح نیاز، آمادگی لازم جهت خدمت‌رسانی وجود دارد و قادر هستیم هم در تهران و هم در شهرستان‌های اطراف آن، 40 سامانه بیمارستانی متحرک برپا کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار