فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ «کربلا» مازندران:

9 دی روز تجدید بیعت مردم با ولایت و آرمان‌های انقلاب است

سردار حمیدرضا رستمیان گفت: 9 دی روز تجدید بیعت مردم با ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۲۷۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵ - 30December 2017

«9دی» روز تجدید بیعت مردم با ولایت و آرمان‌های انقلاب استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار «حمیدرضا رستمیان» فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ «کربلا» مازندران امروز در مراسم حماسه 9 دی سپاهیان لشکر 25 کربلا با بیان اینکه فرا رسیدن 9 دی ماه نشان داد که تاریخ تکرار شدنی است اظهار داشت: در نهم دی مردم ایران به دنیا نشان دادند دشمنان خود و انقلاب اسلامی را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

وی 9 دی را روز تجدید بیعت مردم با ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم ایران مردم کوفه دوران ولایت و امامت علی (ع) نیستند و در برابر فتنه‌گران می‌ایستند.

رستمیان خاطرنشان کرد: سردسته فتنه‌گران آشوب‌های سال 88 به جای تمکین به قانون و رای مردم به لشکرکشی خیابانی روی آوردند که مردم با حماسه 9 دی ماه سیلی محکمی به آن‌ها زدند.

وی تاکید کرد: تا زمانی‌که فرزندان و یاران انقلاب اسلامی زنده هستند اجازه تضعیف انقلاب و نظام را نمی‌دهند و خود را در برابر هر گونه توطئه و نیرنگی آماده کرده‌اند.

رستمیان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی هرگز دست از انقلاب اسلامی خود بر نمی‌دارند خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی برای اعتلای انقلاب اسلامی هزاران شهید در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم داده اند و هرگز دست از آرمان‌های شهدا دست بر نمی‌دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار