نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

مطالبات مردم ربطی به اغتشاشات و اهانت‌ها ندارد

آیت‌الله «علی معلمی» گفت: مطالبات مردم حق و به جا است، ولی ربطی به اغتشاشات، خرابکاری و اهانت به مقدسات ندارد.
کد خبر: ۲۷۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲ - 05January 2018

فتنه‌گران منتظر بهانه و فرصت هستند/ دشمنان آرزوی تسلیم و سازش را به گور می‌برند

به گزارش دفاع پرس از مازندران، آیت‌الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز (پنج‌شنبه) در اجتماع انقلابی مردم شهرستان قائمشهر، اظهار داشت: مطالبات مردم حق و به جا است، ولی ربطی به اغتشاشات، خرابکاری و اهانت به مقدسات ندارد.
 
وی افزود: مدیران اجرایی کشور با رأی مردم و جامعه انتخاب می‌شوند و اگر از عملکرد راضی باشند همان فرد انتخاب و اگر ناراضی باشند باید در انتخاب تجدیدنظر کنند.
 
امام جمعه قائم‌شهر گفت: فتنه‌گران منتظر بهانه و فرصت هستند، ولی دشمنان کور خواندند چرا که باید به آنان گفت: مزدور بی‌بصیرت رها کن این شرارت و اینکه دشمنان آرزوی تسلیم و سازش را به گور می‌برند.
 
وی با بیان این‌که مردم شرایط زمان را به خوبی درک کردند و حضورشان در صحنه جای قدردانی دارد، اظهار داشت: امروز کار به جایی رسیده است که همان آمریکای جنایت‌کار که به هواپیمای مسافربری ایران با سرنشینانش حمله و آن را در آب‌های خلیج فارس سرنگون کرد و دم از حمایت از ایران می‌زند.
 
آیت‌الله معلمی افزود: ۶۰۰ تن از زائران حرم امن الهی توسط آل‌سعود به شهادت رسیدند و حتی از دولت ایران عذرخواهی هم نکردند و حالا به حمایت از ملت ایران برخاستند.
 
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار