سردار اعلایی:

حاج داوود کریمی همواره در تاریخ انقلاب و اسلام باقی می ماند

ما در اوایل انقلاب در سپاه پاسداران نیاز به افرادی داشتیم که به عنوان الگو باشند و بقیه از آنها بهره ببرند.
کد خبر: ۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸ - 06September 2013

حاج داوود کریمی همواره در تاریخ انقلاب و اسلام باقی می ماند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام قیومی از دوستان و همکاران شهید داوود کریمی در مراسم بزرگداشت این فرمانده سپاه پاسداران گفت: مکتب حاج داوود مکتب حضور در کنار ظهور بود.  حضور به این معناست که قبول کرده بود در محضر ربش باشد.

وی با ذکر خاطره ای از شهید کریمی گفت: یک بار به خدمت حاج داوود رسیدم و به او گفتم خسته شده ام و می خواهم برگردم. حاج داوود در جواب به من گفت مگر ما به خاطر فلانی و فلانی آمده ایم که حالا برگردیم. مکتب حاج داوود خارج خدا نبود و اگر نشخیص می داد کاری برای خداست انجام می داد و غیر از خدا چیز دیگری را نمی دید.

قیومی افزود وظیفه ما در حال حاضر این است که مکتب و مرام حاج داوود را زنده نگاه داریم. این همرزم شهید کریمی در تبیین ظهور در مکتب شهید کریمی تصریح کرد: مکتب ظهور در مرام شهید کریمی به این معنا بود که کارها و اعمال ایشان تنها برای خدا ظهور و بروز داشت.

در ادامه این مراسم سردار اعلائی یکی دیگر از همرزمان شهید داوود کریمی به سخنرانی پرداخت وی ضمن تبیین شخصیت شهید داوود کریمی گفت این شهید جزء شخصیت های است که در تاریخ ایران با رفتار و کردار خود ماندگار شده است.

سردار اعلایی افزود: یکی از کارهای بزرگ حاج داوود در زمان حضورش در سپاه این بود که همواره سعی می کرد افراد صالحی وارد سپاه شوند اما این خصیصه هیچ گاه باعث افراط گری و تنگ نظری او نشد. همواره در تخصص افراد برای حضور در سپاه، اخلاص آنها را در نظر داشت و برای انجام این کار خودش را به هر آب و اتشی می زد .

این همرزم شهید داوود کریمی گفت: افراد زیادی در این دنیا می آیند و میروند ولی برخی از آنها همواره در اذهان باقی می مانند که حاج داوود کریمی یکی از آنها می باشد که همیشه در تاریخ انقلاب و سپاه باقی خواهند ماند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار