نعمت‌زاده در دیدار با رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس:

خرمشهر و آبادان اولین هسته‌های مقاومت/ افتخار می‌کنیم میزبان جشنواره «رسام» هستیم

معاون فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: اولین هسته‌های مقاومت در خرمشهر و آبادان در برابر تجاوز رژیم صدام در این منطقه تشکیل شدند.
کد خبر: ۲۷۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ - 17January 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و منطقه آزاد اروند در راستای برگزای نخستین جشنواره بین‌المللی تولیدات فیلم کوتاه «رسام»، تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند.

«سید مرتضی نعمت‌زاده» معاون فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند پس از امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه منطقه آزاد اروند افتخار می‌کند میزبان برگزاری یکی از مهمترین جشنواره‌های فیلم با محور مقاومت است اظهار داشت: سرزمین خوزستان، سرزمین مقاومت است. اولین هسته‌های مقاومت در خرمشهر و آبادان در برابر تجاوز رژیم صدام در این منطقه تشکیل شدند.

وی گفت: امروز مقاومت قلمرو بسیار گسترده‌ای را در سطح جهان شکل داده و فرهنگی به نام فرهنگ مقاومت در حال شکل گیری و گسترش است.

معاون فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: پرداختن به جشنواره فیلم در این منطقه بخشی از فرهنگ و دستاوردهای این فرهنگ است که با همکاری بین 2 مجموعه این اتفاق رخ خواهد داد. تا شاهد شکل گیری یک فرآیند و روند هنری و سینمایی در منطقه باشیم که با فیلم‌های کوتاه شروع شده که امیدواریم گسترش پیدا کند و شرکت‌کنندگان از کشورهای مختلف قابل پیش بینی و گسترش باشد.

نعمت‌زاده بیان کرد: منطقه آزاد اروند در حال حاضر یک منطقه بین‌المللی است و برگزاری چنین جشنواره‌ای می‌تواند یکی از شاخصه‌های فرهنگ و ادبیات بین‌المللی در منطقه باشد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار