ناگفته‌هایی از لحظه خداحافظی مادر با فرزندش برای حضور در نفتکش سانچی+ فیلم

مادر شهید خدمت «امید ضیایی» می‌گوید: من هیچ‌گاه نمی‌گذاشتم «امید» متوجه نگرانی من از سفرهایش شود اما این‌بار وقتی برای خداحافظی آمد به‌شکل عجیبی او را در آغوش گرفته بوسیدم.
کد خبر: ۲۷۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳ - 18January 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سانحه انفجار و غرق شدن کشتی نفتکش سانچی در آب‌های کشور چین واقعه‌ای است که این روز‌ها تمام ملت ایران را داغدار کرده و ما بر آن شدیم تا با خانواده «شهید امید ضیایی» که از کارکنان گیلانی این کشتی بود دیداری داشته باشیم.

مادر شهید «امید ضیایی» در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: «امید» واقعاً پسر خوب و آقایی بود و من و همسرش از او راضی بودیم و امیدواریم خدا نیز از او راضی باشد هرچند او و دوستانش شهید شدند و شهدا همواره زنده هستند.

مادر این شهید عرصه اقتصادی تمام ۳۲ نفر خدمه شهید نفتکش سانچی را فرزند خود خواند و خاطرنشان کرد: از خداوند می‌خواهم تا به تمام خانواده‌های این شهدا صبر زینبی عطا کند و بدانید که ما همه راضی هستیم به رضای خدا.

وی با اشاره به علاقه فراوان «شهید امید ضیایی» نسبت به کارش ابراز داشت: علاقه او از دوران کودکی‌اش نشأت می‌گرفت و از همان دوران همواره با زبان کودکی می‌گفت که «می‌خواهم شغلی داشته باشم که هم در خشکی باشم هم در آب.»

مادر شهید خدمت امید ضیایی خاطرنشان کرد: یک بار نشده بود که "امید" مأموریتی را رد کند و نخواهد که آن را انجام دهد و هیچ‌گاه نیز از شرایط کاری‌اش گله و شکایت نمی‌کرد.

وی راجع به آخرین دیدارش با فرزند شهیدش عنوان داشت: من و همسرش هربار که امید به سفر می‌رفت نگران او می‌شدیم، اما همه به ما می‌گفتند نگران نباشید، زیرا او دارد تلاش می‌کند تا هزینه زندگی همسر و فرزند را تأمین کند".

مادر شهید خدمت امید ضیایی اظهار داشت: من هیچ‌گاه نمی‌گذاشتم امید متوجه نگرانی من از سفرهایش شود، اما این‌بار وقتی برای خداحافظی آمد به‌شکل عجیبی او را در آغوش گرفته بوسیدم.

مادر این شهید عرصه اقتصادی گفت: امام حسین (ع) ارباب بی‌کفن و شفیع تمام شهدای این سانحه است و وظیفه ما نیز صبر است، زیرا جایگاه ما و فرزندانمان که بالاتر از اهل‌بیت (ع) نیست.

وی ضمن تشریح چگونگی اطلاع از بروز حادثه برای نفت‌کش سانچی خاطرنشان کرد: تمام خانواده از ماجرا خبر داشتند، اما وقتی به من می‌گفتند نمی‌خواستم باور کنم و انکار می‌کردم، اما از روز دوشنبه دیگر آرام و قرار از ما گرفته شد و با چشمان خودمان غرق شدن کشتی را می‌دیدیم.

وی ضمن تجلیل از ابراز همدردی ملت ایران گفت: تحمل این داغ برای تمام خانواده‌های شهدای این حادثه سخت است، اما همدردی‌های مردم و همکاری آن‌ها به ما کمک می‌کند.

شهید امید ضیایی متولد دوم آذر سال ۱۳۶۲ بود که در حادثه تصادف کشتی نفتکش سانچی یا کشتی کریستال در دریای چین به شهادت رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار