در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح شد؛

نظر فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره عملکرد چین در قبال «سانچی»

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اعتبار دریایی چین در جهان ایجاب می‌کند که در این جریان کمک کند و به نظر من کشور چین در این رابطه همکاری کرده است.
کد خبر: ۲۷۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ - 21January 2018

چین در رابطه با نجات «سانچی» همکاری لازم را داشتسردار دریادار «علی فدوی» فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اظهار داشت: سانحه تصادم و غرق شدن نفتکش ایرانی در آب‌های چین حادثه تلخ و تاسف‌باری برای جامعه دریایی کشور بود و امیدواریم بتوانیم با ارتقای ایمنی‌های مختلف و سایر الزامات و ملاحظات دیگر شاهد اینگونه حوادث در آینده نباشیم.

وی همچنین در خصوص همکاری کشور چین در ارتباط با اطفای حریق نفتکش ایرانی گفت: این حادثه‌ای بود که برای هر کشوری ممکن است اتفاق بیافتد و همه کشورها نیز طبق کنوانسیون‌های بین المللی در چنین مواقعی خود را موظف به کمک به حادثه‌دیدگان می‌دانند و کشور چین هم با توجه به گزارش‌هایی که ارائه شده، حتماً همکاری‌های لازم را داشته است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دلیلی ندارد که کشور چین همکاری نداشته باشد، گفت: اعتبار دریایی چین در جهان ایجاب می‌کند که در این جریان کمک کند و به نظر من کشور چین در این رابطه همکاری کرده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار