خانلری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اقلیت‌های دینی با انقلاب اسلامی ایران همراه بوده‌اند

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقلیت‌های مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی سهیم هستند، گفت: نباید ایثارگری‌های این قشر مورد غفلت جامعه قرار گیرد.
کد خبر: ۲۷۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ - 21January 2018

ایثارگری‌های اقلیت‌های دینی در ظهور انقلاب اسلامی نباید مورد مغفول جامعه قرار گیرد«کارن خانلری» نماینده ارامنه تهران و شمال کشور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و اینکه در این مسیر سراسر خیر و برکت، شهدای زیادی را تقدیم اسلام کردیم، اظهار داشت: اقلیت‌های دینی در کنار سایر مردم انقلابی کشور در مقابل طاغوت ایستادگی کردند و این پیروزی بزرگ، مرهون مجاهدت‌های تمام آحاد ملت است.

وی با بیان اینکه اقلیت‌های مذهبی در ظهور انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری داشته‌اند و نباید ایثارگری‌های این قشر مورد غفلت جامعه قرار گیرد، افزود: مراسم جشن پیروزی انقلاب باید هر سال پر رونق‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود و مسئولان در تلاش باشند تا دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان تشریح کنند.

این نماینده خانه ملت با اشاره به روحیه ایثارگری، جهادی و شهادت‌طلبی که لازمه تداوم انقلاب اسلامی و نظام کشور است، خاطرنشان کرد: دشمنان کشور، جنگ تحمیلی را علیه ما به راه انداختند تا انقلاب اسلامی را در ابتدای کار نابود کنند، اما نه‌تنها ما در این نبرد نابرابر شکست نخوردیم، بلکه پیروزی‌های بزرگی به دست آوردیم.

وی افزود: خودکفایی در عرصه‌های مهم کشور مرهون دوران دفاع مقدس است؛ چراکه ما در طول جنگ تحمیلی با انواع تهدیدات و تحریم‌ها مواجهه بودیم و همین امر باعث شد که خود را از وابستگی به بیگانگان رها کنیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار