مومنی شریف:

ماموریت «کتاب دفاع مقدس» معرفی انسان‌های انقلابی است

رییس حوزه هنری گفت: ماموریت «کتاب دفاع مقدس» معرفی انسان‌هایی است که در انقلاب اسلامی تحول یافتند و در دفاع مقدس رشد پیدا کردند.
کد خبر: ۲۷۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ - 23January 2018

ماموریت «کتاب سال دفاع مقدس» معرفی انسان های انقلابی استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «محسن مومنی شریف» رییس حوزه هنری در آیین اختتامیه هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: ماموریت جشنواره کتاب دفاع مقدس معرفی انسان‌هایی است که در انقلاب اسلامی پدید آمدند.

وی ادامه داد: از نگاه امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی تحولی را در انسان‌ها به وجود آورد که این فتح الفتوح است.

مومنی شریف تصریح کرد: در دفاع مقدس انسان هایی که تحول یافته بودند، رشد یافتند و شناخته شدند. یکی از این انسان ها شهید حسن باقری بود که به فرموده رهبر معظم انقلاب به عنوان یک خبرنگار وارد جنگ شد و به استراتژیست نظامی تبدیل شد؛ البته این رشد تنها در عرصه نظامی نبود؛ بلکه در حوزه های اخلاقی و ارزشی نیز بود.

رییس حوزه هنری بیان کرد: در سال‌های اخیر نشان داده شده است که مردم از کتاب‌های دفاع مقدس استقبال می‌کنند و امیدواریم در حوزه کتاب دفاع مقدس و معرفی انسان‌های تحول یافته و رشد یافته افتخارات بزرگی کسب کنیم.

این نویسنده دفاع مقدس هچنین گفت: «کتاب دفاع مقدس» جشنواره معتبری است و من توفیق داشتم آخرین بار جایزه خود را در این جشنواره از دستان سردار شهید مدافع حرم «حسین همدانی» دریافت کنم.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها