معاون هماهنگ کننده سپاه استان کرمانشاه:

رسانه‌ها باید مبلغ ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی باشند/ حدود ۱۸۶ اثر در جشنواره ابوذر تقدیر می‌شود

سرهنگ پاسدار «مجتبی بیاتی» گفت: رسانه‌ها اول باید مبلغ ارزش‌های دینی باشند و آن‌ را به‌عنوان یک رسالت تبلیع کنند و دیگری تبلیغ ارزش‌های انقلاب اسلامی است که همواره باید آن را به عنوان یک الزام در همه زمینه‌ها سرلوحه کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۲۷۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ - 24January 2018

رسانه‌ها باید مبلغ ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی باشند/ حدود ۱۸۶ اثر در جشواره ابوذر تقدیر می‌شوندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «مجتبی بیاتی» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، امروز (چهارشنبه) در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در محل تالار وحدت کرمانشاه برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به‌خصوص شهدای عرصه رسانه، اظهار داشت: بلاشک اثرگذارترین و با نفوذترین قشر در هر جامعه، اصحاب رسانه هستند.

وی افزود: زبان‌ رسانه، گویا‌ترین، شیواترین، برنده‌ترین و اثرگذارترین زبان در جهان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان کرمانشاه با بیان این‌که در طول تاریخ و حوادث و تغییرات جامعه، همواره رسانه پیشتاز بوده است، گفت: انتظار است رسانه در سراسر کشور اسلامی ۲ موضوع مهم را در سرفصل برنامه‌ها و اهداف خود رعایت کنند.

سرهنگ بیاتی تصریح کرد: رسانه‌ها اول باید مبلغ ارزش‌های دینی باشند و آن‌را به عنوان یک رسالت تبلیع کنند و دیگری تبلیغ ارزش‌های انقلاب اسلامی است که همواره باید آن را به عنوان یک الزام در همه زمینه‌ها سرلوحه کار خود قرار دهند و به تبلیغ ارزش‌ها و شاخص‌های انقلابی‌گری بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: در بحران‌هایی که برای جامعه پیش می‌آید، انتظار است اصحاب رسانه برای آگاه کردن و آرام کردن جامعه تلاش کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در خصوص جشنواره «ابوذر» نیز گفت: علت نامگذازی این جشنواره به «ابوذر»، مفاهیم بسیاری دارد که از آن جمله ولایت پذیری و صداقت ابوذر یار پیامبر (ص) در رساندن اخبار به ایشان بوده است.

وی افزود: حدود ۱۸۶ اثر در ۷ عرصه از جمله یادداشت، سرمقاله، خبر، گزارش و مستند به این جشنواره سال شده است که به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

سرهنگ بیاتی خاطرنشان کرد: در این برنامه همچنین از خانواده شهدای رسانه و افرادی که در زمینه خدمت‌رسانی در مناطق زلزله‌زده مؤثر واقع شدند، تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار