جاسمی در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

کاهش دغدغه زلزله‌زدگان کرمانشاه در گرو کار جهادی دولت و مسئولان

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش دغدغه زلزله‌زدگان کرمانشاه در گرو کار جهادی دولت و مسئولان است، گفت: هنوز آن‌طور که باید برای کمک به این مردم اقدام نشده است.
کد خبر: ۲۷۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۵ - 25January 2018

کاهش دغدغه مردم کرمانشاه در گرو کار جهادی دولت و مسئولان«سیدقاسم جاسمی» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه فقر، بیکاری و ناامیدی جوانان کرمانشاهی نسبت به ادامه زندگی از عمده‌ترین مشکلات ناشی از زلزله اخیر این استان است، اظهار داشت: مردم کرمانشاه از دولت و مسئولان اجرایی مربوطه توقع‌های بیشتری در جهت حل و فصل هرچه زودتر مشکلاتشان دارند و هنوز آن‌طور که باید برای کمک به این مردم اقدام نشده است.

این نماینده خانه ملت با اشاره به اینکه در زمان انتخابات ریاست جمهوری مردم کرمانشاه به تکلیف شرعی خود به خوبی عمل کردند، افزود: رئیس‌جمهور باید همیشه به فکر مرتفع کردن دغدغه‌های مردم و به‌ویژه مردمانی که امروز در سخت‌ترین شرایط ممکن در کرمانشاه به سر می‌برند، باشد.

جاسمی رفع موانع سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را باعث بهبود وضعیت اقتصادی استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: دولت نسبت به تشکیل صندوق‌های سرمایه‌گذاری این استان و برچیده‌ شدن همه موانع بر سر راه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اقدام کند.

وی با اشاره به طرح ملی راه‌آهن کرمانشاه به خسروی جهت اتصال به عراق و نهایتا بندر لاذقیه و دریای مدیترانه تصریح کرد: دولت در تامین اعتبار و تسریع در پرداخت بودجه مورد نیاز برای فعال‌سازی این پروژه ملی اقدامات لازم را انجام دهد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت باید جدی‌تر از گذشته تکمیل پالایشگاه آناهیتا، منطقه ویژه اقتصادی سومار و نفت شهر و پتروشیمی اسلام‌آباد غرب و منطقه ویژه اقتصادی کرمانشاه و اورامانات را در دستور کار خود قرار دهد، گفت: حل و فصل مشکلات مردم در گرو کار جهادی دولت و مسئولان است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها