علی‌اصغر جعفری خبر داد؛

اجرای سرود‌های حماسی و انقلابی در ایام دهه فجر

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از برگزاری بخش رقابتی جشنواره گروه‌های موزیک نیرو‌های مسلح با عنوان «ترنم فتح» همزمان با آغاز دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۲۷۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ - 29January 2018

اجرای سرود‌های حماسی و انقلابی در ایام دهه فجربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از برگزاری بخش رقابتی جشنواره گروه‌های موزیک نیرو‌های مسلح با عنوان «ترنم فتح» همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر، گروه‌های موزیک نیرو‌های مسلح با اجرای زنده موزیک و سرود‌های حماسی و انقلابی در میادین اصلی و نقاط پر تردد شهر تهران، یاد و خاطره روز‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را زنده نگه می‌دارند.

وی ادامه داد: با هماهنگی به عمل آمده با بسیج شهرداری و ستاد گردشگری شهرداری تهران، با اجرای طرح «سلام بر روح الله»، صبح روز دوازدهم بهمن و همزمان با سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به میهن، در ۱۲ میدان و مکان پر تردد، شهروندان تهرانی شاهد اجرای زنده سرود‌های حماسی خواهند بود.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: از روز شنبه ۱۴ بهمن لغایت پنج شنبه ۱۹ بهمن، هر روز در چهار نقطه از شهر تهران، گروه‌های موزیک نیرو‌های مسلح در قالب جشنواره «ترنم فتح» به اجرای زنده موزیک و سرود‌های حماسی و انقلابی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار