وصیت‌نامه شهید مرتضی زندیه/ ای مادر! دنیا زندانی بیش نیست

شهید زندیه در وصیت‌نامه خود آورده است: «اى مادر! فراموش نکن که دنیا زندانى بیش نیست، مادر عزیز از خداوند مى‌خواهم ایمانمان را کامل کند و مقام یقینمان را برترین یقین قرار دهد.»
کد خبر: ۲۷۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ - 02February 2018

وصیت‌نامه شهید مرتضی زندیه/ مادرم دنیا زندانی بیش نیستبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «مرتضی زندیه» سال ۱۳۳۸ در تهران چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۲۳ بهمن ۱۳۵۹ در مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«وصیتم عمل به آیات قرآن و نهج البلاغه و دیگر سخنان امامان است.

اى برادران! پیکار کنید در راه خدا با جان و مال و شما مسلمانان! این انقلاب، انقلاب خدایى است. خداوند این انقلاب را امانت به دست شما سپرده است و این انقلاب آنچنان ضربه‌اى به کفار زده است که شبانه روز خواب ندارند و همیشه در گوشه و کنار در حال چیدن توطئه هستند. هوشیار باشید، آگاه باشید و خون پاک شیهدان را دنبال کنید و انقلاب را به رهبرى امام خمینى نگهدارید و همیشه یار ستمدیدگان باشید دست کمک به مستضعفین داشته باشید و دلسوز زحمتکشان باشید و از یاد خدا غافل نشوید.

کتاب دعا را بخوانید و اشک بریزید و در درگاه خدا ناله کنید. اگر خودتان را با خدا پیوند ندهید، نمى‌توانید به آن پیروزى دست یابید.

اى مادر! فراموش نکن که دنیا زندانى بیش نیست، مادر عزیز از خداوند مى‌خواهم ایمانمان را کامل کند و مقام یقینمان را برترین یقین قرار دهد و از خداوند تبارک و تعالى تقاضا دارم هر عمل فاسدى از من سر زده اصلاح کند و دعا کنید، گناهان مرا خداوند ان‌شاءالله ببخشد و بعد از جدا شدن روحم از جسم آلوده، با امامان محشورم گرداند. دعا کنید که آلوده به گناهم اى خواهران و اى برادران از دستورات اسلام اطاعت کنید دنباله‌رو رهبر خمینى کبیر باشید و از قانون اسلامى مواظبت کنید. هر شخصى که روى کار آمد بخواهید از او که دستورات اسلام را اجرا کند.

گوش به فرمان امام و دنباله‌رو روحانیت مبارز و متعهد و پیرو خط امام و مخلص باشید و اگر هر شخصى و هر فردى در مقابل روحانیت و کلمه‌اى برخلاف سخن امام گفت: شدیدا جلوى او بگیرید حتى اگر شخصى لباس روحانیت بر تن کرده بود.»

انتهای پیام/ ۱۸۱

نظر شما
پربیننده ها