حجت‌الاسلام مقدم:

در دهه فجر باید عملکرد خود را برای مردم بازگو کنیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما باید تفکر کنیم که هدف از سرنگونی رژیم سلطنتی و ایجاد نظام جمهوری اسلامی چه بود؟ در این مسیر برای رشد و تعالی کشور چه اقداماتی انجام داده‌ایم؟ آیا در جهت قوت انقلاب قدم برداشته‌ایم یا تضعیف آن؟ باید به نسل امروز خصوصا نسل جوان عملکرد خود را بازگو کنیم.
کد خبر: ۲۷۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ - 01February 2018

در دهه فجر باید عملکرد خود را برای مردم بازگو کنیمبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، مراسم ویژه سالروز ورود تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره) به میهن عزیز اسلامی در فرودگاه مهرآباد صبح امروز (پنجشنبه 12 بهمن ماه) با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حجت‌الاسلام دعایی مدیر موسسه روزنامه اطلاعات، محمدحسین مقیمی استاندار تهران، اعضای بیت امام راحل، جمشید جعفرپور رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شخصیت های برجسته فرهنگی و سیاسی کشور در ترمینال شماره یک فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در حال برگزاری است.

حجت الاسلام محمد مقدم معاون امور بین الملل موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) در این مراسم با بیان اینکه ما هرچه داریم از برکات نظام مقدس و انقلاب اسلامی کشورمان است، اظهار داشت: تجلیل، تعظیم و بزرگداشت این گونه مناسبت ها کم ترین اقدام در جهت ارج نهادن به مجاهدت های مردم در ایجاد انقلاب است.

وی با اشاره به گذشت چهار دهه از ظهور انقلاب اسلامی افزود: ما باید تفکر کنیم که هدف از سرنگونی رژیم سلطنتی و ایجاد نظام جمهوری اسلامی چه بود؟ چه برنامه هایی برای آینده ایران داشتیم؟ در این مسیر برای رشد و تعالی کشور چه اقداماتی انجام داده ایم؟ آیا در جهت قوت انقلاب قدم برداشته ایم یا تضعیف آن؟ باید به نسل امروز خصوصا نسل جوان عملکرد خود را بازگو کنیم.

حجت‌الاسلام مقدم با بیان اینکه اتحاد و اعتماد 2 عامل اصلی در به وقوع پیوستن انقلاب بود، تصریح کرد: امام با اعمال خود به گونه ای با مردم رفتار کرد که یک ملت مطیع فرمایشات ایشان بودند، و همان اعتماد مردم باعث اتحاد در مقابل رژیم پهلوی شد.

وی با اشاره به اینکه امام چهره ای واقعی از اسلام به مردم نشان داد، گفت: حضرت امام به تمام دنیا ثابت کرد که نه تنها دین افیون حکومت ها و ملت ها نیست بلکه رشد، پیشرفت و توسعه کشور ها در گرو رعایت صحیح اعمال دین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار