توطئه جدید منافقین با هلاکت نیروهای آنها همراه شد/ برای اهداف منافقانه به نیروهای خود نیز رحم نکردند

رهبران گروهک منافقین در پی آن بودند که با مظلوم نمایی زمینه را برای تعقیب اهداف کلان خود فراهم نمایند و در این راستا به نیروهای قدیمی خود نیز رحم نکردند.
کد خبر: ۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶ - 04September 2013

توطئه جدید منافقین با هلاکت نیروهای آنها همراه شد/ برای اهداف منافقانه به نیروهای خود نیز رحم نکردند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرکردگان گروهک منافقین و حامیان خارجی آنها تلاش داشتند با بهره برداری از انفجار در اردوگاه اشرف و به هلاکت رسیدن تعداد زیادی از اعضای این گروهک و با مظلوم نمایی زمینه را برای تعقیب اهدافی مانند جلب توجه کشورهای خارجی و موافقت با انتقال خود از اردوگاه اشرف به امریکا فراهم نمایند.

در این رابطه، در حالی که سرکردگان گروهک منافقین و کشورها و رسانه های حامی آنها در راستای پروژه مظلوم نمایی تلاش داشتند انفجار در اردوگاه اشرف و به هلاکت رسیدن 44 تن از نیروهای خود را نتیجه حملات نیروهای امنیتی عراقی معرفی کنند، اما خیلی زود مقامات مختلف عراقی همانند سخنگوی نخست وزیر این کشور با بیان اینکه نیروهای دولتی عراق هیچ گونه دخالتی در این ماجرا نداشته و هیچ نیروی عراقی وارد اردوگاه نشده است، اعلام کردند کشته شدن نیروهای منافقین بر اثر انفجار بشکه های نفت و گاز در داخل این اردوگاه روی داده است.

در واقع با توجه به حمایت های اخیر دولت امریکا از منافقین، مانند خارج نمودن این گروهک از لیست گروه های تروریستی، و همچنین تلاش و انگیزه رهبران منافقین برای انتقال به امریکا، و با در نظر داشتن عدم دخالت دولت و نیروهای عراقی در انفجار چند روز گذشته در اردوگاه اشرف، به نظر می رسد این انفجار را می توان توطئه سرکردگان منافقین برای مظلوم نمایی خود در عراق و فراهم کردن زمینه برای انتقال به امریکا تفسیر نمود. بدین نحو همانطور که در بسیاری از تحلیل های بعد از این انفجار ارائه شد، رهبران گروهک با طراحی و فراهم کردن زمینه برای انفجار مواد سوختی در داخل اردوگاه اشرف در پی آن بودند این انفجار را به عنوان نتیجه حملات نیروهای عراقی معرفی کرده و با جلب توجه گروه ها و کشورهای غربی تهدیدات علیه خود در عراق را زمینه و مقدمه انتقال به امریکا قرار دهند.

آنچه بیش از هر چیز دیگری نمایان می باشد، تداوم اقدامات غیرانسانی و رویه های منافقانه این گروهک می باشد؛ بدین شکل همانطور که در گزارشات مقامات عراقی نیز بیان گردید، رهبران منافقین برای تعقیب اهداف سیاسی گروهک حتی نسبت به امنیت جانی اعضای برجسته و قدیمی خود نیز بی توجه بوده و با ایجاد انفجار، 44 تن از نیروهای خود را برای جلب توجه غرب و در راستای پروژه مظلوم نمایی به کشتن دادند. به گونه ای که برای اجرای این پروژه زهرا قائمی معاون مریم رجوی دبیر گروهک نیز در میان کشته شدگان قرار داشت و بی رحمی رهبران این گروهک حتی نسبت به نیروهای ارشد خود بار دیگر نمایان شد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار