سی و ششمین جشنواره فیلم فجر/ ۴؛

هیچ فشاری بر فیلم «بمب» نبوده است/ نگران توقیف شدن نیستیم

پیمان معادی با بیان اینکه تغییر نام فیلم «بمب» به سفارش و یا تحت فشار نبوده است، گفت: هیچ فشاری بر فیلم «بمب» نبوده است.
کد خبر: ۲۷۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱ - 03February 2018

هیچ فشاری بر فیلم «بمب» نبوده است/ نگران توقیف شدن نیستیمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست خبری فیلم «بمب؛ عاشقانه» با حضور عوامل فیلم در کاخ رسانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با حضور اهالی رسانه برگزار شد.

«پیمان معادی» کارگردان و بازیگر این اثر در این نشست اظهار داشت: دغدغه اصلی من در این فیلم عشق است که روز به روز در بین خانواده‌ها کمتر می‌شود.

وی درباره تکرار مکرر شعار «مرگ بر آمریکا» در این فیلم گفت: تکرار شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» علت خاصی نداشت اما ما در کودکی در مدرسه روزانه این شعارها را تکرار می کردیم. 

کارگردان  فیلم «بمب؛ عاشقانه» تصریح کرد: این فیلم در اکران عمومی با تغییراتی همراه خواهد بود چرا که ما تنها چند ساعت قبل از اکران جشنواره توانستیم فیلم را آماده کنیم لذا در اکران نهایی مقداری از فیلم کوتاه می شود.

معادی ادامه داد: به فکر ایده جدیدی در فیلم بودم که «محمود کلاری» فیلمبردار را به عنوان بازیگر استفاده کردم.
وی خاطر نشان کرد: اسم فیلم اصلا مصلحتی عوض نشده بلکه کاملا به این اتفاق راضی بودم. هیچ فشاری برای عوض شدن اسم فیلم وجود نداشته‌. «مانی حقیقی» نیز در روند این فیلم به ما کمک کرد.

کارگردان فیلم «بمب؛ عاشقانه» گفت: شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر شوری این فیلم توقیف نخواهد کرد و من نگرانی از این بابت ندارم چون معتقدم در این فیلم شعارهای زیادی مطرح شده و به گونه ای در طرح شعار زیاده گویی کرده ایم.

معادی در پاسخ به سوال خبرنگاری بیان کرد: قصد نداشتم خشونت دوران دهه شصت را نشان دهم در حالی دهه شصت جامعه ایران خشونت و عصبیت داشت.

وی عنوان کرد: من تا به امروز یک کلمه را به سفارش کسی ننوشته ام. سازمان های زیادی درخواست برای تهیه کنندگی این اثر را داشتند ولی من دوست داشتم با هزینه خودم و مستقل فیلم بسازم.

«احسان رسول اف» تهیه کننده این اثر در ادامه اظهار داشت: برای اکران داخلی و بین المللی تلاش خواهیم کرد. 

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار