جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیاء (ص):

انقلاب اسلامی زمینه‌ساز انقلاب امام زمان (عج) است

جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیاء (ص) گفت: انقلاب مردم ایران در سال 57 به حتم زمینه‌ساز انقلاب امام زمان (عج) بوده است و با تحولی که امروز در منطقه شاهد هستیم، لشکرهای امام زمانی هر روز در حال گسترش و پیشرفت هستند.
کد خبر: ۲۷۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ - 04February 2018

انقلاب اسلامی به حتم زمینه‌ساز انقلاب امام زمان (عج) استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «عظیم ابراهیم‌پور» جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیاء (ص) امروز در یادواره 16 شهید روستای «بابانظر» از توابع شهرستان «رزن»، ضمن گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره همه شهیدان اظهار داشت: انقلاب مردم ایران در سال 1357 به حتم زمینه‌ساز انقلاب امام زمان (عج) بوده است و با تحولی که امروز در منطقه شاهد هستیم.

ابراهیم‌پور افزود: لشکرهای امام زمانی هر روز در حال گسترش و پیشرفت هستند و سرآغاز این تحولات انقلاب ما و رشادت‌های شهدای ما بوده است؛ بنابراین باید تلاش کنیم و از این قافله عقب نمانیم.

وی در ادامه با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادت‌های دلیرمردان ایران اسلامی در آن زمان اضافه کرد: همه کسانی که در این گونه برنامه‌ها و مراسم‌های معنوی حضور می‌یابند بدون شک از جانب شهدا دعوت شده‌اند و هر قدمی که در این راه برداشته می‌شود نیز بسیار ارزشمند بوده و اجر و پاداش بسیاری نزد خداوند متعال خواهد داشت.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء (ص) با بیان اینکه رزمندگان ما در دفاع مقدس با تمام وجود در میدان‌های نبرد حاضر می‌شدند تصریح کرد: شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم با خدا معامله کردند و برای آنها به هیچ وجه تعلقات دنیوی مطرح نبود و تا آخرین قطره خون نیز در راه دفاع از اسلام و انقلاب ایستادگی کردند.

وی همچنین هدف دشمنان ایران اسلامی در حوادث اخیر را تکرار تاریخ دانست و یادآور شد: دشمنان امروز ملت ایران با مشاهده شکست دشمنان اسلام در سوریه، لبنان و عراق توسط سردار «قاسم سلیمانی» به دنبال ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور بودند تا مبادا منافع آن‌ها در خطر باشد، اما مردم با بصیرت بالایی که داشت اجازه نداد دشمن به خواسته‌های خود برسد.

ابراهیم‌پور در پایان با اشاره به اینکه در آستانه فتح بزرگی هستیم و به فضل الهی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود، خاطرنشان کرد: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر شهادت نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها