محمد خزایی:

جای فیلم «به وقت شام» در سینمای ایران خالی بود

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «به وقت شام» گفت: با همه وجود خوشحالم که «به وقت شام» ساخته شد چرا که جای این فیلم در  سینمای ایران خالی بود.
کد خبر: ۲۷۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵ - 05February 2018

جای این فیلم در سینمای ایران خالی بودبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست پرسش و پاسخ فیلم «به وقت شام» شامگاه دوشنبه (۱۶ بهمن ۱۳۹۶) با حضور عوامل فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

«محمد خزایی» تهیه‌کننده این فیلم اظهار داشت: امشب خوشحالم که در خدمت شما هستم. همه گروه این فیلم را به مدافعین حرم تقدیم  کردیم.  جای این فیلم در سینمای ایران خالی بود. امیدواریم به وظیفه خود عمل کرده باشیم.

وی در ادامه گفت: اولین جلسه مربوط به تولید «به وقت شام» سال گذشته برگزار شد که طی آن پیشنهاد دادم که این فیلم طی سه مرحله پیش تولید، تولید و پس تولید هر کدام با بازه زمانی 6 ماهه به اجرا درآید و سعی کردیم با کار جهادی آن را کوچک کنیم. حتی در تعطیلات نوروز نیز کار را ترک نکردیم و می‌دانستیم که باید بجنگیم.

خزایی درباره موانع تولید فیلم توضیح داد: حتی ما هواپیمایی که در فیلم بود را کاملا در اختیار نداشتیم همه فکر می‌کنند که همه تجهیزات در اختیار ابراهیم حاتمی کیا قرار دارد. اگر ضعفی به فیلم وارد است به خاطر معذوریت‌هایی بود که در پرواز وجود داشت. مضاف بر اینکه هواپیماهایی به سوریه اعزام می‌شد. 

دبیر سابق جشنواره فجر درباره هزینه تولید فیلم بیان داشت: اعلام میزان هزینه فیلم چیزی را روشن نمی‌کند. نتیجه کار مهم است نه اینکه چقدر هزینه صرف آن شده است، ما نتیجه خود را در این فیلم گرفتیم و امیدواریم دیگران هم وارد کار شوند و چنین آثاری تولید شود. 

وی درباره اکران خارجی این اثر توضیح داد: فیلم در آخرین روزها به جشنواره رسید و بعد از جشنواره برای زیر نویس آماده خواهد شد تا در خارج از کشور اکران شود.

تهیه‌کننده «به وقت شام» در مورد اینکه این فیلم از قبل فیلم برگزیده جشنواره است گفت: این گونه ادعاها سابقه دارند. ممکن است برخی منتقدین فیلمی را بسیار دوست  داشته باشند و گفت‌وگو راجع به آن زیاد شود. البته حاشیه‌هایی هم ایجاد شد، اتفاقا همه هجمه‌ها به فیلم «به وقت شام» وارد شده است. شایعاتی هم ایجاد شد که این گمانه زنی را ایجاد می‌کند که به وقت شام در جشنواره برگزیده خواهد شد که عملا امکان چنین موردی وجود ندارد.

«هادی حجازی‌فر» درباه حضورش در فیلم «به وقت شام» گفت: نوع مواجه حاتمی کیا با کارگردانان دیگر متفاوت است و از جمله من اشتباه برداشت شده است. من افتخار می‌کنم که در فیلم حاتمی کیا بازی کردم و همیشه نگران این بودم که مبادا به اثر حاتمی کیا آسیب بزنم. با کارگردان هم که صحبت کردم من را متقاعد کردند که کار خوبی خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار