سردار احمدی مقدم مطرح کرد

برخورد با جرایم مشهود در دستور کار پلیس/ اجرای قانون عفاف و حجاب نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی پلیس برخورد با جرایم مشهود است گفت: اجرای قانون عفاف و حجاب نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها است.
کد خبر: ۲۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰ - 10September 2014

برخورد با جرایم مشهود در دستور کار پلیس/ اجرای قانون عفاف و حجاب نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها

به گزارش خبرنگار دفاعی " دفاع مقدس " سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم ختم پدر حجت الاسلام مصلحی درپاسخ به سوال خبرنگار دفاع مقدس مبنی بر چگونگی درگیری دیروز مرزبانان کشور با گروهک تروریستی در مرز سراوان گفت: قرارگاه قدس که مسئولیت آن با سپاه است وظیفه برقرای و حفظ امنیت در جنوب شرق کشور را دارد و سایر دستگاهها همچون نیروی انتظامی با این قرارگاه همکاری می کنند. البته تمام کارها به صورت هماهنگ شده و تعریف شده صورت می گیرد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره اجرای قانون عفاف و حجاب در کشور افزود: وزارت کشور دستگاه مسئول در اجرای قانون عفاف و حجاب است. البته در این یک سال اخیر معاونت اجتماعی وزارت کشور و دبیرخانه شورای اجتماعی تحرک خوبی داشته است.

احمدی مقدم ادامه داد: در تهیه و اجرای قانون عفاف و حجاب دستگاههای مسئول همکاری های خوبی طی یک سال گذشته با وزات کشور و ناجا داشته اند که البته باید کارهای بیشتری توسط دستگاهها و نهادهای مسئول صورت گیرد. با این وجود نیروی انتظامی هرآنچه تصویب شود را اجرا می کند.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی خود با آنچه جرم مشهود باشد برخورد می کند و این وظیفه ذاتی را به نحو مطلوبی اجرا خواهد کرد.

وی با یادآوری این مطلب که ناهماهنگی خاصی در اجرای قانون عفاف و حجاب نمی بیند خاطر نشان کرد: آنچه رییس جمهور در خصوص فعال سازی دستگاههای فرهنگی مطرح کرده اند برای آن است تا این دستگاهها که تاکنون کم تحرک بوده است تحرک خود را بیشتر کند که در این صورت میزان حجم کاری نیروی انتظامی کاسته می شود.

سردار مقدم در پایان تاکید کرد: در راستای قانون حجاب و عفاف هماهنگی خوبی بین قوه قضاییه و نیروی انتظامی وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار