رئیس مرکز مطالعات راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح:

داعش دست پرورده استکبار است / نمایشی بودن ادعای آمریکا در مقابله با داعش

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: داعش دست پرورده استکبار بوده و در مسیر رشد و تحول گام به گام تحرکات آنان را ملاحظه و رصد کردیم.
کد خبر: ۲۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳ - 10September 2014

داعش دست پرورده استکبار است / نمایشی بودن ادعای آمریکا در مقابله با داعش

به گزارش خبرنگار دفاعی " دفاع پرس "، سردار وحیدی رئیس مرکز مطالعات راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم ختم پدر حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره ائتلاف آمریکایی علیه داعش گفت: داعش در همان مناطقی مشکل ایجاد می کرد که برای رژیم صهیونیستی حائز اهمیت بود.

وی ادامه داد: تمامی سرو صداهایی که آمریکا به راه انداخته است برای مقابله با داعش به این دلیل است که میبینند از کنترل آنها خارج شده است.

سردار وحیدی تصریح کرد: هرچند ما در همین حد هم تردید داریم که آمریکا بتواند کاری از پیش ببرد  و کارهای اخیر آنها نیز نمایشی است.

وی در ادامه به توانمندی های نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت:  نیروهای مسلح بعد از دفاع مقدس مسیر رشد و تکامل خوبی را در افزایش توانمندی خود طی کرده اند.

وحیدی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح ما یکی از مقتدر ترین و پر انگیزه ترین نیروهای نظامی به حساب می آیند.

وی افزود: نیروهای مسلح توانسته اند به خوبی از کیان کشور پاسداری کنند. آخرین اقدام مقتدرانه نیروهای مسلح توسط پدافند هوایی و در رابطه با تلاش مذبوحانه دشمن برای نفوذ پهپاد به ایران بود به نمایش گذاشته شد.

این مقام نظامی در پاسخ به دفاع پرس در خصوص آزمایش ناموفق موشک آرو گفت: رژیم صهیونیستی طرح های زیادی را در رابطه با توانمندی های موشکی دنبال کرده است که گنبد آهنی و سپر دفاع موشکی در این راستا بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: خلاقیت و توانمندی ایران بالاتر از تلاش دشمن است و آنها نخواهند توانست حرکتی را بر علیه ایران انجام دهند.

نظر شما
پربیننده ها