برگزاری یادواره شهدای فصل زمستان شهر مریانج

یادواره 46 شهید والامقام فصل زمستان مریانج با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب و دفاع مقدس در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ - 10February 2018

یادواره شهدای فصل زمستان شهر مریانج برگزار می‌شود«حمیدرضا محمدی» دبیر ستاد یادواره شهدای فصل زمستان شهر مریانج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در همدان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: این یادواره با محوریت سردار شهید «اکبر یارمحمدی» از یاران نزدیک «آیت‌الله مدنی» برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت شهدای مریانج به صورت فصلی اجرا می‌شود، اضافه کرد: هدف از برگزاری این یادواره گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و همچنین آشنا شدن جوانان و نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر است.

دبیر ستاد یادواره شهدای فصل زمستان شهر مریانج خاطرنشان کرد: «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای والامقام شهر مریانج به سخنرانی خواهد پرداخت.

یادواره شهدای فصل زمستان شهر مریانج امروز همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، یادگاران دوران دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم شهیدپرور مریانج در محل مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها